Gib Skrevet 24. august 2015 Rapporter Del Skrevet 24. august 2015 Windows 10 starter på nytt når jeg skal slå den av, etter at jeg har trykt på Avslutt bruker maskinen lang tid med sort skjerm og lysende knapper før den bare starter på nytt. Noen som har vært borti lignende problem? Mvh Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. august 2015 Rapporter Del Skrevet 24. august 2015 Hva skjer om du bare restarter maskinen, restarter den som normalt? Det du kan prøve er å gå under kontrollpanel - > strømalternativer -> Velg hva av/på knappene gjør - > endre instillinger som for øyeblikket er utilgjengelig - > fjern kryss på "aktiver rask oppstart (anbefales)". Usikker om det hjelper, verdt et forsøk kanskje? Lenke til kommentar
Gib Skrevet 24. august 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2015 Hva skjer om du bare restarter maskinen, restarter den som normalt? Det du kan prøve er å gå under kontrollpanel - > strømalternativer -> Velg hva av/på knappene gjør - > endre instillinger som for øyeblikket er utilgjengelig - > fjern kryss på "aktiver rask oppstart (anbefales)". Usikker om det hjelper, verdt et forsøk kanskje? Jeg har prøvd å deaktivere rask oppstart uten at det hjalp. Maskinen starter på nytt som normalt når jeg trykker på "Start på nytt" Lenke til kommentar
mobjo Skrevet 28. august 2015 Rapporter Del Skrevet 28. august 2015 (endret) Som så mange andre HP brukere,sliter du antagelig med en lite kompatibel Intel driver. Du kan dele ideer og frustrasjoner her: http://h30434.www3.hp.com/t5/Notebook-Operating-Systems-and-Software/Windows-10-Laptop-won-t-go-into-sleep-mode/td-p/5171069 Endret 28. august 2015 av mobjo Lenke til kommentar
Gib Skrevet 4. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2015 Som så mange andre HP brukere,sliter du antagelig med en lite kompatibel Intel driver. Du kan dele ideer og frustrasjoner her: http://h30434.www3.hp.com/t5/Notebook-Operating-Systems-and-Software/Windows-10-Laptop-won-t-go-into-sleep-mode/td-p/5171069 Takk for tipset mobjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå