Ovidia2 Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Oh man Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Barskt, likevel mykt. Likte utsnittet du har valgt. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. august 2015 Forfatter Del Skrevet 24. august 2015 Tusen takk for det Helene ! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Ja, det var vel en slik jeg nettopp kommenterte. Så forresten en skikkelig kraftig en som kanskje er siste modell nede ved Aker brygge på lørdag. Det skjegget der trenger nok litt mer tid på seg for å få skikkelig fasong. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. august 2015 Forfatter Del Skrevet 24. august 2015 Ja, det var vel en slik jeg nettopp kommenterte. Så forresten en skikkelig kraftig en som kanskje er siste modell nede ved Aker brygge på lørdag. Det skjegget der trenger nok litt mer tid på seg for å få skikkelig fasong. Roar Takk for tilbakemeldingen Roar! Jo denne karen hadde også en ny modell av en Harley. De er jammen meg store.. og fine! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Kunstnerisk utsnitt og positur, flotte gråtoner i svart/hvitt bildet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg