krizkriz Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Har nettop kjøpt meg Lenovo Yoga 500 til skolebruk. CPU bruken piker omtrent hvert sekund mot 100% i task manager slik at musepekeren fryser totalt. Når jeg prøver å se hvilke prosesser som stjeler ressurser finner jeg ikke ut akkurat hva det er da det ser ut som det varierer, og det stjeler ressurser i et halvt sekund. Nok til å irritere vettet av en. Testet med safe mode, og da gikk alt flytende. Har også oppdatert alle drivere og fjernet unødvendig bloatware. Så det er tydelig ett eller flere program eller en windows prosess som er synderen her. Har windows 10. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Virker som du har fått noe lugubert på PC'en spesiellt siden det går bra i safe mode da maskinen slår av "alt". Kjør malwarebytes, har funka for meg en gang eller to Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 .Net Runetime Optimization Service? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 http://www.pcdecrapifier.com Kan være denne er oppdatert nok til å fjerne crapware om maskinen er full av slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå