xClaymanx Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Hei Hadde et visuelt problem i går da win 10 viste at jeg brukte 100% CPU hele tiden selv med maskinen idle. Googlet litt rundt og fant ut at å oppdatere til siste bios skulle løse problemene. Utførte dette og alt gikk greit.Med unntak om boot device grunnet bios default. En liten win 10 blåskjerm. Kom inn igjen i windows og verdiene var tilbake til det normale. Maskinen ble brukt til litt gaming og video streaming utpå kvelden. I dag tidlig skulle jeg skru på maskinen, ingen bilde på skjerm, så også på HK led at den viser code 32 som tilsvarer "CPU post-memory initialization is started" Begrenset hva jeg fikk gjort i dag tidlig, men har prøvd reset cmos uten hell. Tok ut HK batteriet og strøm. Hva mystiske ting kan ha skjedd over natten?.... Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 En liten update. Ser ut til at dette er et problem etter bios update. Eneste løsning nå ser ut til å være å prøve å nedgradere bios, om det i det hele tatt vil gå, eller gå til innkjøp av ny Chip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå