Fotoskrulla Skrevet 24. august 2015 Forfatter Del Skrevet 24. august 2015 Artig motiv , tre/firkløverne vokser på de forunderligste plasser . Dette var en naturlig morsomhet . Mvh Alec Morsom vinkling, nesten (tre)dimensjonalt. Du har blikk for detaljer, Helene. Morsomt, fengende foto. He he.....ett meget artig motiv Godt sett ! Mvh. Rolf Hei Jeg aner ikke hvordan du hadde tenkt å snu bilde 180 grader. Det er knust! Kult Helene Vennlig hilsen Bahtiyar Er det Eva eller er det Adam du har truffet på i Edens hage? Dette var jo meget godt sett. Flott humoristisk bilde dette Helene Mvh Torbjørn Hei på dere! Jeg tror jeg lykkes bra i dag med å få dere til å smile, Jeg er godt fornøyd med all respons i dag, den har vært overveldende! Tusen hjertelig takk! I morgen kommer også en liten naturlig finurlighet tenker jeg Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Humoristisk sans har du! Bildet var jo knakende godt og litt morsomt.. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. august 2015 Forfatter Del Skrevet 24. august 2015 jo da,er heldigvis godt utstyrt med humoristisk sans og sjølironi. Tusen takk for kommentar! Fikk voldsomt til oppmerksomhet dette bildet da! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. august 2015 Forfatter Del Skrevet 24. august 2015 Humoristisk sans har du! Bildet var jo knakende godt og litt morsomt.. Kommentaren over var til deg Fredrik;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg