butterfly458 Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 (endret) Jeg har planer om å starte en nettbutikk, men kravene til regnskap legger en liten demper på dette. Jeg har ingen erfaring med å føre regnskap selv, men å betale 15000-20000 for regnskapsfører i året i startfasen er uaktuelt. Er det noen her som har erfaring med å føre regnskap selv, som vil fortelle hvordan det har fungert? Vil det være best å opprette ENK og bruke regnskapsprogram til å gjøre det selv? Er det realistisk uten noe særlig forkunnskaper? Endret 23. august 2015 av butterfly458 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Eg fører regnskapet sjølv. Bruker Fiken regnskapssystem. Det går heilt fint og krevje ingen spesielle kunnskaper. Men ein regnskapsfører/revisor kan hjelpe deg å finne "smutthull", tøye grensene eller andre triks så du kan spare enda meir penger. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Test tripletex gratis. Det er utrolig enkelt i bruk! Og du trenger faktisk ikke regnskapsfører og du er litt oppegående! Har brukt det i ca 3 år. Helt papirløst på nett. Koster ikke mye heller. 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Hva regner du med å ha i omsetning? Når bikker du mva-grensa på 50k? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå