Roar Kneppen Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Abstrakt 666 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Morsomt og abstrakt i dag. Du gikk tom for dritt? Artig å lure på hva utgangspunktet er og hva i alle dager du har gjort. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. august 2015 Forfatter Del Skrevet 24. august 2015 Morsomt og abstrakt i dag. Du gikk tom for dritt? Artig å lure på hva utgangspunktet er og hva i alle dager du har gjort. Utgangspunktet er en rød bloms i et blomsterbed på kronprinsesse Marthas plass sløret ut og deretter gitt mange klikk på skarphet som lager "fingeravtrykkene". Ikke helt sikker på om jeg her også kan ha hjulpet til med lit Bas relief. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Morsomt og abstrakt i dag. Du gikk tom for dritt? Artig å lure på hva utgangspunktet er og hva i alle dager du har gjort. Utgangspunktet er en rød bloms i et blomsterbed på kronprinsesse Marthas plass sløret ut og deretter gitt mange klikk på skarphet som lager "fingeravtrykkene".Ikke helt sikker på om jeg her også kan ha hjulpet til med lit Bas relief. Roar Det er nå ganske utrolig at det kan bli slik, jeg tror du må ha hjulpet på med litt relieff også. Veldig kult! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Ble et flott 'maleri' ut av dette - skal jammen prøve på sløring og skarping hilsen Torhild Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Man må trykke på de rette "spakene" i etterredigeringen. Lettere sagt enn gjort. Meget severdig resultat ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Ut i fra nummeret på bildet å dømme, så kan det tyde på at det er ett litt djevelskt motiv Uansett....spesielt men severdig er det. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Ser ut til at du har kastet småstein i en neonlys-dam. Dekorativt. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. august 2015 Forfatter Del Skrevet 24. august 2015 Ut i fra nummeret på bildet å dømme, så kan det tyde på at det er ett litt djevelskt motiv Uansett....spesielt men severdig er det. Mvh. Rolf Neida, Rolf. Det er en rein tilfeldighet at jeg nå har kommet fram til min abstrakt nr. 666. Guder og Djevler overlater jeg til de overtroiske. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Flotte farger og mønster i dette bildet. Uten å ha forklaringen hadde det ikke vært enkelt å finne ut av utgangspunktet . Er ellers enig med Ragnar at det må trekkes i de rette spakene ellers går det til h...med hele bildet. For oss nybegynnere i denne kunstformen har det lett for å bli fiasko. Mvh Alec Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Flott bilde Roar og original måte å lage et slikt bilde på Artig at man kan få slike mønster som dette ut fra en blomst Lenke til kommentar
okjo Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Stilig og effektfullt, hadde aldri klart å gjette utgangspunktet for dette (og mange av de andre) abstrakte bildene dine Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg