siDDis Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Kanskje litt vanskeleg, men hadde i jallefall vore kanonbra. Mange norske ISPer leverer jo nesten bare tull, har aldri lest ei klage om Lyse, BKK(utenom når dei satt ned hastigheita) og BBF + dei som har fiber via studenthybel. Lenke til kommentar
_howy Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Min isp: NTNU - karakter 6/6 Pris: 0kr Hastighet: 100mbit/100mbit Oppetid: 100% (til nå) Kundeservice: nettverksadministrator sitter 50 meter unna meg, svarer på telefon nesten 24/7 og du får svar på mail etter 2 min. Toppers!! ... ja. hva mer? *sukk* må vel på skola og en tur. obligatoriske øvinger er piss Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Det finnes jo en sammenlingning på pris/ytelse her: http://www.itavisen.no/art/1302204.html /Cyrus Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 pris/ytelse har jo ingenting å sei når du ikkje kan bruke nettet til visse tider og du ikkje har sjangs til å spele CS eller Warcraft3 fordi det lagger sånt Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeppers. En "Hvilken ISP liker du best"-sak. Også en poll det vil ble mye dårlig diskutering i, men kan være spennende å se Lenke til kommentar
goggi Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 chello er bra.. alltid oppe så jeg trenger ikke noe kundeservice. er kanskje litt dyr og så er 1mbit maks. håper de endrer dette .. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 En test av ISP'er er kanskje litt vanskelig å gjennomføre i praksis ? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 ikkje om ein går og besøker forskjellige folk og tar med seg ein bærbar pc Lenke til kommentar
vindusvisker Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Min isp: NTNU - karakter 6/6 Pris: 0kr Hastighet: 100mbit/100mbit Oppetid: 100% (til nå) Kundeservice: nettverksadministrator sitter 50 meter unna meg, svarer på telefon nesten 24/7 og du får svar på mail etter 2 min. Toppers!! ... ja. hva mer? *sukk* må vel på skola og en tur. obligatoriske øvinger er piss Skryt skryt : Sånn vil jeg og ha :grine: Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Ta et eksempel. goggi synes at Chello fungerer bra hvor han bor. Chello her i området virker til de grader ustabilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå