Sim11 Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Hei. jeg har ca 11 GB med bilder på min pc. jeg skal gjenopprette pcen, så jeg vil ikke miste de bildene. Har dere noe forslag hvor jeg kan lagre bilder? Dropbox har kun 3,5 GB for gratisversjonen. Jeg vil helst ha bildene på samme sted. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 https://onedrive.live.com/about/nb-no/ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Litt rart at du ikke har sikkerhetskopi fra før av, da PCen din på et eller annet tidspunkt tar kvelden uansett.. Anbefaler feks en NAS som du kan lagre bildene på. Bør ha de flere steder mtp brann ol også. Lenke til kommentar
se# Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Hvis du virkelig mener 11GB (og ikke 11TB) ser jeg ikke helt problemet. Enhver ekstern disk har jo mye større kapasitet, det har mange minnepinner også. Det enkleste er nok en ekstern disk så kan du bruke den for sikkerhetskopiering senere også. 1 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Ville vel uansett satset på flere enheter, veldig kjedelig å legge alle på en minnepenn som plutselig slutter å funke når du skal legge de tilbake. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Legg bildene dine på alle flyttbare enheter du har som har så god plass at det omtrent ikke merkes. mister du alle bildene dine i HD-crash så kommer du til å sparke deg selv bak for at du ikke gjorde det før... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 (endret) G-mail/google photo har 15gb lagring, og i "min disk" kan du lagre bilder. Endret 24. august 2015 av Nautica Lenke til kommentar
se# Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 G-mail/google photo har 15gb lagring, og i "min disk" kan du lagre bilder. Trodde ikke Google Photo kunne brukes for backup. Mulig jeg har misforstått noe, men Google Photo komprimerer vel filene (lossy)? Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 En 64GB minnepinne er den enkleste og kjappeste måten å ta vare på bildene på. Du bør uansett alltid ha bildene på minst to separate lokasjoner til enhver tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå