H?rselsvern Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Trenger en musikkavspillingsdings til trening. Har hittill brukt en gammel IPhone 5, men nå har denne tatt kvelden. Eneste kravet jeg egentlig har er at det er støtte for spotify, Hvilke alternativer har jeg da? Har kun klart å finne Ipod som eneste alternativ hittill. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Hvorfor ikke bruke mobilen din? Egne musikkspillere er gammeldags Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 Når jeg er på trening ligger gjerne telefonen litt her og litt der, så det hender at vekter/vektskiver faller på den og knuser skjermen litt etter litt i tillegg hender det jeg løper ute i regnet og da er det kjipt å måtte kjøpe nye telefon istedenfor en nye musikkavspiller. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 (endret) En ny billig mobil nummer to + vanntett case? Endret 23. august 2015 av ^fmj Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Sony Walkman F serie 886 kan bruke offline spotify. Os på den er Android 4.1 og har 32GB flash minne. Men den koster like mye som en topp telefon. Men er til gjengjeld rettet til audiofile . Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 (endret) Hvorfor ikke bruke mobilen din? Egne musikkspillere er gammeldags Av og til er de gamle eldst. Hvis det er gammeldags å ha batteri igjen til å ringe fordi du har hørt på musikk halve dagen, vil jeg ikke være moderne. Har nettopp fått meg en Sony NWZ-A-walkman, og i tillegg til overlegen lyd har den en batteritid smarttelefoner bare kan drømme om. Mangler Spotify, men så gammeldags som jeg er driter jeg tynt i det. Endret 23. august 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Når jeg er på trening ligger gjerne telefonen litt her og litt der, så det hender at vekter/vektskiver faller på den og knuser skjermen litt etter litt i tillegg hender det jeg løper ute i regnet og da er det kjipt å måtte kjøpe nye telefon istedenfor en nye musikkavspiller. Hvor mye peng er du villig til å bruke? Du kan jo kjøpe Sony Xperia M4 aqua. Det er en bra mobiltelefon, billig (2500,-) og den er vanntett. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 24. august 2015 Forfatter Del Skrevet 24. august 2015 (endret) Når jeg er på trening ligger gjerne telefonen litt her og litt der, så det hender at vekter/vektskiver faller på den og knuser skjermen litt etter litt i tillegg hender det jeg løper ute i regnet og da er det kjipt å måtte kjøpe nye telefon istedenfor en nye musikkavspiller. Hvor mye peng er du villig til å bruke? Du kan jo kjøpe Sony Xperia M4 aqua. Det er en bra mobiltelefon, billig (2500,-) og den er vanntett. for den prisen tenker jeg at jeg heller går for en ipod, da jeg liker brukersnittet på IOS Endret 24. august 2015 av H?rselsvern Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Jeg har hørt det kommer en ny iPod touch. Kan den være noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Til den bruken kan du kjøpe en mobiltelefon til 500 kr Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Hva med trådløse hodetelefoner? parret med f.eks en Pebble har du full kontroll så lenge telefonen er innenfor 10 meter unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå