Gå til innhold

Alternativ til Ipod?

Anbefalte innlegg

Trenger en musikkavspillingsdings til trening. Har hittill brukt en gammel IPhone 5, men nå har denne tatt kvelden.

Eneste kravet jeg egentlig har er at det er støtte for spotify, Hvilke alternativer har jeg da? Har kun klart å finne Ipod som eneste alternativ hittill. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg er på trening ligger gjerne telefonen litt her og litt der, så det hender at vekter/vektskiver faller på den og knuser skjermen litt etter litt :p i tillegg hender det jeg løper ute i regnet og da er det kjipt å måtte kjøpe nye telefon istedenfor en nye musikkavspiller.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bruke mobilen din?

Egne musikkspillere er gammeldags :)

Av og til er de gamle eldst. Hvis det er gammeldags å ha batteri igjen til å ringe fordi du har hørt på musikk halve dagen, vil jeg ikke være moderne. Har nettopp fått meg en Sony NWZ-A-walkman, og i tillegg til overlegen lyd har den en batteritid smarttelefoner bare kan drømme om. Mangler Spotify, men så gammeldags som jeg er driter jeg tynt i det.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Når jeg er på trening ligger gjerne telefonen litt her og litt der, så det hender at vekter/vektskiver faller på den og knuser skjermen litt etter litt :p i tillegg hender det jeg løper ute i regnet og da er det kjipt å måtte kjøpe nye telefon istedenfor en nye musikkavspiller.

Hvor mye peng er du villig til å bruke? Du kan jo kjøpe Sony Xperia M4 aqua. Det er en bra mobiltelefon, billig (2500,-) og den er vanntett.

Lenke til kommentar

Hvor mye peng er du villig til å bruke? Du kan jo kjøpe Sony Xperia M4 aqua. Det er en bra mobiltelefon, billig (2500,-) og den er vanntett.

for den prisen tenker jeg at jeg heller går for en ipod, da jeg liker brukersnittet på IOS

Endret av H?rselsvern
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...