kmskaden Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Hei. Har nettopp kjørt recovery på min laptop, og merker ved høyreklikk på iconene på verktøylinjen at teksten er sort, med blå bakgrunn. Se vedlagt bilde. Er det noen som vet hvordan en ordner det, slik at teksten på høyreklikk blir litt mere synlig enn det den er noPå forhånd takk for gode svar Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Ikke opplevd akkurat denne før, men sjekk på tema-siden (høyreklikk på skrivebordet så skal det være nederst) om det er satt noen sære fargevalg der, evt. still den tilbake. Lenke til kommentar
kmskaden Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 Ikke opplevd akkurat denne før, men sjekk på tema-siden (høyreklikk på skrivebordet så skal det være nederst) om det er satt noen sære fargevalg der, evt. still den tilbake. Var inne der å letet etter muligheten, men kan ikke si eg fant den. Mener å huske at en kunne forandre farger på menylinjer, rammer på et vindu osv i Windows xp Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Ikke opplevd akkurat denne før, men sjekk på tema-siden (høyreklikk på skrivebordet så skal det være nederst) om det er satt noen sære fargevalg der, evt. still den tilbake. Var inne der å letet etter muligheten, men kan ikke si eg fant den. Mener å huske at en kunne forandre farger på menylinjer, rammer på et vindu osv i Windows xp Ja det gjør du der jeg sa. Nederst skal det stå "skrivebordsbakgrunn" og til høyre for denne "farger/colors" som endrer fargen osv for verktøylinjen. Du har ikke noen 3.parts program som kan gjøre denne endringen? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 (endret) Jeg tenkte på Stardock Fences når jeg så den skrivebords rammen utenfor merkingen.? Isåfall å reinstallere denne tredjeparts software'n du eventuelt har eller har hatt inne kan være en ide. Endret 23. august 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
kmskaden Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 Tja. Ka skal man si. Løsningen var "enkel" for de som kan det. Avinstaller KB3072318 og reboot, da skal alt være i orden. Tydligvis en feil i denne oppdateringen http://www.eightforums.com/general-support/69624-right-click-taskbar-context-menu-has-weird-colors.html. Så dermed er denne "filletingen" løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå