knutinh Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 (endret) Du synes at det er helt i orden å måtte kjøpe en ladder i tillegg før mobilen din er komplettSiden jeg allerede har 10 ladere med micro USB så må jeg ikke kjøpe en lader i tillegg, nei. kjøper du tv uten fjernkontroll ogsåHvis jeg kunne ha fått en slik så hadde jeg antagelig gjort det. Tven jeg har i dag har to fjernkontroller og begge ligger permanent i en skuff. Jeg skulle svært gjerne ha fått en tv med godt bilde men uten elendige høyttalere, crappy/sikkerhetshullete "smart tv" og en haug av andre funksjoner som legger til en ukjent kost (selv software koster noe) men ikke legger til funksjonalitet som jeg (og mange andre) har nytte av. Når jeg kjøpte speilrefleks så fulgte det ikke med noe objektiv.det fulgte sikkert med et som du kunne bruke Nei. Dette er hva som fulgte med i boksen: jeg tror du tenker for mye på utviklingskostnader og for lite på at produktet også skal være interessant for kjøperen .Jeg tenker på at produktet skal være interessant for kjøperen, jeg argumenterer bare imot at dine interesser er spesielt representative. da kan det ikke være for mye ekstra før det kan taes i brukKanskje for eldre kjøpere og de som har tungt for å lære noe nytt. Nå tror jeg ikke at noen av disse er i målgruppen for en undervanns UAV giret inn mot å ta bilder under vann? det fungerer , slik er det bareDu konstaterer altså at Excel alltid funker, mens fjernkontrollen til et produkt ingen av oss har prøvd ikke gjør det? Har du synske evner? Et glimrende poeng. Vi må altså kreve av alle arbeidsgivere at de utleverer en standardisert bil til alle ansatte, uavhengig av de ansattes behov. Trekkes selvsagt av lønna, enten man trenger den eller ei. har du tenkt på alle som får utdelt en firmabil for gjøre jobben mange av dem bruker jo også bilen når de kjører mellom jobben og hjemme Har du tenkt på alle dem som ikke får utdelt en firmabil? O smerte... -k Endret 28. august 2015 av knutinh Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Du konstaterer altså at Excel alltid funker, mens fjernkontrollen til et produkt ingen av oss har prøvd ikke gjør det? Har du synske evner? ja, men må ikke bruke excel jeg har ikke konstanter noen ting hvor god fjernkontrollen men at du "forlanger" at fjernkontroller til tv ,ladde kabel til mobiler og antagelig ratt og sette til bilen vi bruker også skal vær noe man må kjøpe i tillegg bare fordi du har noe som fungerer fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg