Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ønsker du å ta av noen kilo?

Teza

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lett å holde seg unna godteri mens jeg er på jobb. Det blir nok verre i helga når jeg har bedre tid til å slappe av. Da det er lett i finne fram noe å putte i munnen. 

Prøver å tenke sunt i alt jeg gjør. Grovt brød. Slenger på enten agurk eller paprika på hver brødskive for eksempel. 

Ikke spist noe godteri siden forrige søndag nå. Merker overraskende lite sukkersug enda i hvertfall. 

Like greit å ikke ha noe godteri liggende i det heletatt, for da er det fort gjort å spise det opp. 

Merker jo og at det går mye mindre penger på butikken når jeg ikke kjøper godteri. Er jo veldig lite godteri du får for et 50-lapp. Blir fort minst en 200-lapp i godteri om det skal holde hele helga. Nesten 1000 kr pr mnd bare i godteri. Egentlig ganske sykt når du begynner å tenke over alt man putter i seg. 

Lenke til kommentar

Etter ei uke uten noe unødvendig sukker i form av godteri, så har det ikke skjedd stort med vekta. 

Hadde stor nedgang i vinter når jeg starta å spise sunt. Merker at jeg har mer energi. Er også mye mer sulten nå, så sikkert derfor at vekta står stille da jeg spiser mere mat. 

Lenke til kommentar

Takk :D 

Etter 3 uker, så har jeg gått opp igjen 1 kg. Så må nok kjøre mer trening framover skal jeg klare dette til jul. 

Ikke lett å være sosial samtidig som man er på slankern omringet av venner som kan spise hva de vil uten å legge på seg, mens jeg kjenner at buksa strammer bare jeg går forbi kakedisken. 

Kjøre 15-30 med kondisjonstrening hele uka som kommer og se hva som skjer da. 

Lenke til kommentar

Det er bra. Hjelper på mye om du kutter ut unødvendig sukker en periode. 

Har vært på et ganske strengt regime i 5 uker nå og kan si at jeg ikke er helt fornøyd. Har bare gått ned 3,3 kg og da har jeg vært opptatt av hva jeg spiser hele veien og de siste to ukene nå har jeg trent 4x30 min. Gir ikke opp nå for å ødelegge framgangen etter to uker med gamle vaner igjen. 

Sist jeg prøvde å gå ned noen kg så spiste jeg mer godteri i helga og det så jo faktisk ut til at jeg gikk ned mer da enn nå når jeg prøver å kutte ut det meste. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...