mafsa Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Lykke til med perioden uten godteri! Bare tenk på fordelene mens du holder på, og alt med måte. Dessverre en av ulemene med snop..skal mye til for å bare ta en. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Lett å holde seg unna godteri mens jeg er på jobb. Det blir nok verre i helga når jeg har bedre tid til å slappe av. Da det er lett i finne fram noe å putte i munnen. Prøver å tenke sunt i alt jeg gjør. Grovt brød. Slenger på enten agurk eller paprika på hver brødskive for eksempel. Ikke spist noe godteri siden forrige søndag nå. Merker overraskende lite sukkersug enda i hvertfall. Like greit å ikke ha noe godteri liggende i det heletatt, for da er det fort gjort å spise det opp. Merker jo og at det går mye mindre penger på butikken når jeg ikke kjøper godteri. Er jo veldig lite godteri du får for et 50-lapp. Blir fort minst en 200-lapp i godteri om det skal holde hele helga. Nesten 1000 kr pr mnd bare i godteri. Egentlig ganske sykt når du begynner å tenke over alt man putter i seg. Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Jeg sier bare: Tren!. For dem som vil gå ned i vekt er den beste måten å gjøre det på er å trene. Ikke slanke seg for mye med mat. Spis sunn og variert god mat. Unne deg noe godt i blant. Og Tren!!!!. Trening i seg selv holder kroppen i bra form. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Skal i gang med egentrening nå tre ganger i uka pluss at jeg jobber på lager hvor jeg går minst femten tusen skritt på en dag. Mye løfting i tilegg, så får en del gratis der. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Etter ei uke uten noe unødvendig sukker i form av godteri, så har det ikke skjedd stort med vekta. Hadde stor nedgang i vinter når jeg starta å spise sunt. Merker at jeg har mer energi. Er også mye mer sulten nå, så sikkert derfor at vekta står stille da jeg spiser mere mat. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Etter to uker på veien mot et lettere liv, så har jeg gått ned 3 kg Omtrent 9 kg til så tenker jeg at jeg er der jeg bør være. Mange år siden jeg var på den vekta, så blir spennende å se hvordan kroppen blir. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Takk Etter 3 uker, så har jeg gått opp igjen 1 kg. Så må nok kjøre mer trening framover skal jeg klare dette til jul. Ikke lett å være sosial samtidig som man er på slankern omringet av venner som kan spise hva de vil uten å legge på seg, mens jeg kjenner at buksa strammer bare jeg går forbi kakedisken. Kjøre 15-30 med kondisjonstrening hele uka som kommer og se hva som skjer da. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Har bestemt meg for å slutte med idiotiske energidrikker/cola. Noen forslag for at jeg skal holde meg motivert? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Går med en del pepsi max og cola zero her. Selv om det ikke er sunt, så hjelper det litt på søtsuget. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Gått ned fra omtrent 90 til 81 kg nå. Ble overraska når jeg sjekka vekta sist. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Det er bra. Hjelper på mye om du kutter ut unødvendig sukker en periode. Har vært på et ganske strengt regime i 5 uker nå og kan si at jeg ikke er helt fornøyd. Har bare gått ned 3,3 kg og da har jeg vært opptatt av hva jeg spiser hele veien og de siste to ukene nå har jeg trent 4x30 min. Gir ikke opp nå for å ødelegge framgangen etter to uker med gamle vaner igjen. Sist jeg prøvde å gå ned noen kg så spiste jeg mer godteri i helga og det så jo faktisk ut til at jeg gikk ned mer da enn nå når jeg prøver å kutte ut det meste. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Etter enda ei uke så ser det ut til at det har løsna litt igjen. Er nå nede på 95,6 kg som vil si en nedgang på 4,4 kg. Har som minimum et mål å være på 90 eller lavere før jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå