AnonymDiskusjon Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Jeg fikk et kontaktskjema etter at jeg meldte meg inn på flirtfair. Tenkte bare å være medlem i 7 dager, og trodde det var lettere å melde seg ut enn det som det kanskje er. På kontaktskjemaet står det at hvis man skal si opp abbonomentet så må man fylle det ut, og signere skriftlig, og sende. Er det noen som har anelse om dette kan være riktig? Jeg har ingen utskriver og forstår det slik at ellers trekker de nesten 600 kroner av kontoen min hver måned... Anonymous poster hash: 6a5aa...af4 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Du får best svar fra deres kundesupport. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Ansvarlig tilbyder SideoperatørHQ Entertainment Network GmbH & Co. KG Johnstrasse 4 1150 WienØsterrikeVAT: ATU67596728Representeres av: Mag. Wolfgang Stindl Kontakt: E-post: [email protected]* Telefon: + 43 1 361970099* *Ingen supportspørsmål kan besvares via dette telefonnummer eller e-postadresse.Registrering: Registrering via handelsdomstolen i Wien Handelskammer: Wien Registreringsnummer: FN388909a Myndighet : Magistratische Bezirksamt für den 15. Bezirk informasjonskrav i henhold til § 5 Abs 1 Z 6 ECG Yrkesorganisasjon : Medlem av WKÖ og WKW Handelsforskrift: www.ris.bka.gv.at Merknad til våre brukere:www.flirtfair.no er en tjeneste fra HQ Entertainment Network GmbH & Co. KG Vårt service team er der for deg:Vårt service team er tilgjengelig fra mandag til fredag fra 9-18. Skriv oss en e-post [email protected] Vår telefon-support: 00800 99 99 99 00 (Telefonnummeret er gratis fra norsk fastnett) Vårt faksnummer: 0043 1 267 66 06 eller 0043 1 361 97 00 98* (et lokalt nummer i Østerrike) Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 du kan forøvrig også be bânken om å stoppe trekk, eller om det er for flaut, bestille nytt kort og kansellere gamle Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Vil anbefale at du får avslutta abonnementet på ein skikkelig måte. Dersom du berre stopper å betale (eller får banken til å stoppe trekka, eventuelt sperrer kortet du har registrert) så har du i utgangspunktet fortsatt bunden av avtalen. Det skal nok litt til at selskapet retter sak mot deg for å tvangsinndrive betaling. Dei fleste vil nok berre stenge deg ute frå sida og ta siste måneden eller oppsigelsestida som eit tap. Men har dei tid så kan dei via retten tvangsinnkreve abonnementprisen og rettskostnadane frå deg. Det er eit forholdsvis vanlig prinsipp at ein ikkje skal ha strengare krav til utmelding enn ein har til innmelding. Så om dei aksepterar elektronisk innmelding så er det god skikk å også akseptere elektronisk utmelding. Uansett om kva rutinar selskapet har så kan dei vanskelig vinne fram med at ei utmelding som dei har mottatt ikkje skal være gyldig. Det viktigaste for din del er at du kan dokumentere at du har sendt utmeldinga, då er epost med lesebekreftelse ein veldig grei måte å gjere det på. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Det er eit forholdsvis vanlig prinsipp at ein ikkje skal ha strengare krav til utmelding enn ein har til innmelding. Så om dei aksepterar elektronisk innmelding så er det god skikk å også akseptere elektronisk utmelding. Uansett om kva rutinar selskapet har så kan dei vanskelig vinne fram med at ei utmelding som dei har mottatt ikkje skal være gyldig. Det er dessverre ikke så vanlig når vi snakker om datingsider. Ofte er det svært vanskelig å melde seg ut, for ikke å snakke om å faktisk finne ut hvordan man går frem. De operer med tidsfrister («abonnementer må sies opp mellom X og Y dager før det løper ut») og ofte må oppsigelser sendes skriftlig (per brev eller faks). Kundeservice kan du som regel bare glemme. Selv mine kollegaer og meg, som jobber med å hjelpe folk med å slette informasjon fra nettet, blir stadig overrasket over hvor vanskelig og innviklet det går an å gjøre det. Trådstarter: Send en skriftlig oppsigelse i henhold til avtalevilkårene, og kontakt deretter banken din for å sperre kortet du brukte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg