johnohod Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Har en Shuttleboks som bråker ganske krafting, en av hovedgrunnene er intern PSU med veldig lita vifte. Ser at dei nye boksane kjem med ekstern PSU, er det noken som veit om det er mulig å bygge om boksen eg har til ekstern PSU-variant? Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 shuttle med ekstern psu? hmm.. har ikke sett de enda, har du en link? du kan jo alltids bare fjerne den orginale psu og koble til en ekstern stillegående psu, blir kanskje ikke så pent og litt rotete, men vet folk som har gjort dette! det jeg har gjort med min shuttle er og fjerne den orginale 40x40mm vifta i psu og montere på en 40 til 60 mm funnel med ei stille 60 mm vifte bakpå shuttlen! dette funker kjempe bra hos meg! ellers har jeg også bytta cpu vifta med en 19db papst som jeg kjører på 7volt. nå hører jeg knapt at maskinen er på neste steg er og få montert en stille 80mm kabinettvifte i sida som og kanskje en 60 mm i toppen for og få litt mer luftsirkulasjon inni kassa, da trur jeg at det skulle gå bra og bytte ut vifta på northbridge med en zalman chipsetkjøler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå