RuneK Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Ved bredden av Lillebælt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Vakkert bilde Rune, flotte skyer og fin svung på stranda, kjæresten(?) godt plassert i bildet, godt komponert i det store og hele. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Et flott og velkomponert bilde dette med fine kontraster/lys. Siden jeg ikke er så veldig glad i S/V-bilder kunne jeg tenkt meg og fått sett dette i farger, jeg er helt sikker det ville tatt seg bedre ut. Det er jo ditt valg, alle kan jo ikke like det samme. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 Vakkert bilde Rune, flotte skyer og fin svung på stranda, kjæresten(?) godt plassert i bildet, godt komponert i det store og hele. Hei Helene Takker for fine kommentarer. Ja, det er kjæresten som er i bildet :-) Hilsen Rune Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 Et flott og velkomponert bilde dette med fine kontraster/lys. Siden jeg ikke er så veldig glad i S/V-bilder kunne jeg tenkt meg og fått sett dette i farger, jeg er helt sikker det ville tatt seg bedre ut. Det er jo ditt valg, alle kan jo ikke like det samme. Mvh Torbjørn Hei Torbjørn Takker for fin tilbakemelding. Da er det lagt inn fargeversjon av fotoet Tror jeg holder en knapp på s/h versjonen Hilsen Rune Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Enda så fargegal jeg er velger jeg meg svarthit'n her. Nevner at jeg kunne tenkt meg ytterligere beskjæring oppe slik at den mørke skya oppunder bildekant til venstre forsvant fullt og helt. Da blir det en mer jevn helhet oppe og kanskje øker dybdefølelsen ørlite også? Roar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 Enda så fargegal jeg er velger jeg meg svarthit'n her. Nevner at jeg kunne tenkt meg ytterligere beskjæring oppe slik at den mørke skya oppunder bildekant til venstre forsvant fullt og helt. Da blir det en mer jevn helhet oppe og kanskje øker dybdefølelsen ørlite også? Roar Hei Roar. Helt enig her med S/H utgaven. Ser det med den mørke skya som er for dominerende. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg