Roar Kneppen Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Lungeforpester Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Det var ikke lett å se hva du har lagt ut bilde av i dag, men med påfølgende tekst ser jeg jo det. En sekspakning i tolvårsalder er vel mitt bidrag til tobakksindustrien. Synd å høre at du har kols også, som om du ikke hadde nok fra før. Fikk jo nesten dårlig samvittighet for den flotte dagen jeg hadde på fjellet i går (1367moh) med påfølgende bad i forfriskende elvekulp. Bildet hadde fine farger og kunne lett hengt på veggen som noe man funderer over. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Fint med påminnelse Roar til de som fortsatt røyker. Ja man vet ikke før det er for sent mange ganger. Alle føler seg jo udødelige til man ser alvoret i det man driver med. MVH Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Her må nesten teksten leses før betraktning av bildet, for dette hører sammen, men hvor teksten blir den sterkeste delen. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Skremmende og kanskje også litt makabert når man også får med seg den tilhørende teksten. Røyking er noe dritt uansett. Mvh Alec Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Bra påminnelse til de som fortsatt røyker! PS! Sluttet med det svineriet 13. juni 2006 (etter å ha vært "misbruker" i 29 år)... Og takk for det! Har i tiden etter "finansiert" utrolig mye fint fotoutstyr med "røykepengene".... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg