Eirik_R Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 søkte for nokre år sida på kvasir etter mp3, enkelt og greitt mp3 der kom fram worklogen til ein fyr som hadde modda ein pc inn i ei kasse for så å kunne sette denne kassa i bilen og koble den på der den var til mp3-speling han hadde ordna i alle problem eg veit om, til og med plassbesparing, han lodda av alle kontakter (agp, pci) som han skulle bruke og monterte dei på igjen etter å ha vridd dei slik at korta tok mindre plass. veit dessverre ikkje om sida lenger eksisterar, trur det må vere mange år sida for eg meina å huske at eg ikkje hadde fått ta pc'en min inn på rommet endå. Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 har du is i magen og ein billig hd kan du lage eit av dei senke-hden-i-vatn greiene for så å ha strikk mellom hd og det vatnet er oppi, skulle bli ganske vibrasjonsfritt, men kondens kan bli eit problem i ein bil kan bli litt dumt siden de aller fleste harddisker ikke er helt tette. Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 må jo pakke hd'n i pose el no da.. Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Pc i bil ja, det har jeg tenkt på lenge, og nå er det gjort. Blir russ i vår, så da vi kjøpe en dodge ram, til russebil, monterte jeg hovedkort og powesupply på en finèr plate, og monterte den i veggen på bilen, med hull ut, og plexi over, og katode inni. Skjermen er plassert på ett nymekka bord, en lcd seff, med minitastatur, og trådløs mus. det er fyllt opp med 40 gig musikk til nå. 40 gig igjen Men, er det noen som har peil på hvordan det er å forlenge katodekabler. vet det går, men hvordan ledning, vil ikke hande de på microplex. trenger lenger. og det skal under bilen. Eh....er russ i år jeg og...og siden jeg OXO har van bestemnte jeg meg for å skjekke ut hva som er lov å ikke lov....og bord i van...IKKE LOV.....Neolights/strips/katoder eller noen anne helst for for lys under bilen er KUN LOV når bilen står parkert....dvs motoren av...og da tapper du bateriet.... du kan seff satse ¨på et phet batteri for å si et sån...spesielt hvis du skal kjøre pc samtidig! En annen ting er at siden dere mest sannsynlig hat hooka hele dritten opp på bilens "strømforsnyning" kan dere få bråk for "farlig elektriske koblinger" osv....helt klart ikke kult...men de er tydligvis megastrenge på slikt crapp i år så watch out....skjekk ut Russ.no for mer info... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå