Gå til innhold

Ny PS4 modellserie CUH-1215A på vei inn i norske butikker?

Håkon B.

Anbefalte innlegg

God dag,

Starter med en TLDR: Noen som jobber i spillbutikk som kan sjekke om dere har den nye konsollmodellen på vei inn på lager? Enkleste måten å se det er den nye versjonen er at den nå er helt matt, ikke blankt deksel over disk-stasjonen. (ikke Ultimate Player Edition)

http://www.dailytech.com/Under+the+Hood+Digging+Into+Sonys+New+CUH1200+PS4+1+TB+Ultimate+Player+Ed/article37409.htm

jeg tenkte kjøpe meg en PS4 snarlig siden jeg har fått dama gira på å spille konsoll. Men siden jeg er den jeg er sjekket jeg litt rundt på nettet for å se om det finnes noe oppdaterte versjoner før jeg går til innkjøp og det skjønner jeg at det gjør, problemet er å finne de.

Sony har tydeligvis sneket en ny modell inn på markedet som er mer stillegående og med mekaniske knapper istedenfor elektrostatiske slik som på originalen. Rett og slett en "bug fix" oppdatering.

De har gjort dette samtidig som de lanserte en 1gb versjon, så om jeg ringer en butikk og spør om de har den nye versjonen av PS4 på vei inn skjønner de ikke at det kan være noe annet enn Ultimate Player Edition med 1gb.

Er det noen der ute som har mulighet til å sjekke opp når disse nye maskinene er på vei inn på det norske markedet? Jeg vet de allerede er å finne i andre deler av Europa. 

/Håkon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...