Torbjørn Milje Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Røldal Stavkirke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Hei Torbjørn! dei har så fin patina disse stavkirkene. Flott farge og fine skifertak. Jeg synes V2 er det beste bildet, der var minst mulig forstyrrende "moderne" elementer. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 Tusen takk for din fine kommentar av bildene. Ja, det er noen fantastisk flotte byggverk disse unike stavkirkene vi har her i Norge. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Velger meg V2 og V3 her. Skråvinkelen på kirka er bedre enn rett på. Inne ville jeg dempet lyset og kanskje økt kontrasten forsiktig. Utsnitt av alter og altertavle samt utsnitt av prekestolen ville også gjort seg for i Norge som ellers i verden er det ofte i kirkene man finner kunsten er mine erfaringer gjennom mange år med reiser. Roar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Flott informasjon i tekst og bilder. Godt å lære litt om bakgrunn samtidig som man får se våre gamle praktbygg, i en travel tid, på leting etter noe vi aldri ser ut til å finne.. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 Tusen takk Roar og Trond Olav for fine tilbakemeldinger. Det er kanskje i kirkekunsten man kan finne roen i den travle hverdagen? Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Flotte bilder av kirken i Røldal. Husker det var et sagn om Jesus svette som kommer frem hver en midtsommer. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 Tusen takk Rune for din fine kommentar. Sagnet om Jesus svette har jeg aldri hørt om i sammenhengen. Man lærer noe nytt hver dag. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Majestetisk kirke som du formidler godt gjennom dine bilder. V1 og V2 like gode. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 Tusen takk Ragnar for din fine kommentar Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Fin dokumentasjon dette Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 24. august 2015 Forfatter Del Skrevet 24. august 2015 Tusen takk Elisabeth for din fine kommentar Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg