Fotoskrulla Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Der ingen skulle tru.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Tre meget flotte og interessante bilder du viser oss i dag. De er fint komponerte, har fine farger og en god skarphet. Filmen "Bølgen" ble vist under Filmfestivalen her i Haugesund i forrige uke og den fikk ganske bra kritikker. Den kan nok være ganske så realistisk vil jeg tro dersom hele fjellpartier raser ut i fjorden. Heldigvis har geologene dette under svært så god kontroll med dataovervåking. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 Tre meget flotte og interessante bilder du viser oss i dag. De er fint komponerte, har fine farger og en god skarphet. Filmen "Bølgen" ble vist under Filmfestivalen her i Haugesund i forrige uke og den fikk ganske bra kritikker. Den kan nok være ganske så realistisk vil jeg tro dersom hele fjellpartier raser ut i fjorden. Heldigvis har geologene dette under svært så god kontroll med dataovervåking. Mvh Torbjørn De har vel nogen lunde kontroll, men det kommer nok til å bli enorme ødeleggelser på bygninger, kaier og vegnettet. Vi får bare håpe steinen ramler ned i mindre biter sånn litt etter litt. Tusen takk for fin kommentar Torbjørn Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Fin utsikt! Likte spesielt versjon 3. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 Fin utsikt! Likte spesielt versjon 3. Ja, det er flott utsikt, men det må være litt spesielt å bo inne i disse trange fjordene. Tusen takk for hyggelig kommentar! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Vakkert utsiktsbilde fra deg Helene! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 Vakkert utsiktsbilde fra deg Helene! Hilsen Tove Takk så mye Tove! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Klassiske postkortbilder alle tre - gode postkortbilder vel og merke. Setter pris på følgeteksten her. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 Klassiske postkortbilder alle tre - gode postkortbilder vel og merke. Setter pris på følgeteksten her. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar! Hyggelig at du likte teksten også. Ofte litt kjedelig med bilder uten noe tekst av noe slag synes jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Tre flotte bilder der jeg går for v3 med en nydelig utsikt .Og en veldig fin komposisjon. Er dette rett fra kamera m/u filter eller er de etterbehandlet ? Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. august 2015 Forfatter Del Skrevet 24. august 2015 Hello Alec! Jo da, bildene er litt etterbehandlet. Alle tre på litt forskjellig måte. V1 og 2 har et filter som gjør de litt gamle. V3 har jeg hatt innom noe som heter HDR på Snapseed. Jeg prøver å ikke dra til for mye, men vet ikke om jeg lykkes? Tusen takk for fin kommentar Alec! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Flott serie der V3 blir min favoritt. Har vel noe med vinkel, utsnitt, komp og dybde å gjøre. Ikke umulig at parhestene Smaken og bakan melder seg på også. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. august 2015 Forfatter Del Skrevet 24. august 2015 Flott serie der V3 blir min favoritt. Har vel noe med vinkel, utsnitt, komp og dybde å gjøre. Ikke umulig at parhestene Smaken og bakan melder seg på også. Roar Takk takk Roar! Når jeg tar V3 sitter jeg på en benk på en rasteplass. Det må være rasteplassen med en av verdens beste utsikter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg