Gå til innhold

Der ingen skulle tru..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tre meget flotte og interessante bilder du viser oss i dag. De er fint komponerte, har fine farger og en god skarphet.

Filmen "Bølgen" ble vist under Filmfestivalen her i Haugesund i forrige uke og den fikk ganske bra kritikker. Den kan nok være ganske så realistisk vil jeg tro dersom hele fjellpartier raser ut i fjorden. Heldigvis har geologene dette under svært så god kontroll med dataovervåking.

Mvh Torbjørn

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tre meget flotte og interessante bilder du viser oss i dag. De er fint komponerte, har fine farger og en god skarphet.

Filmen "Bølgen" ble vist under Filmfestivalen her i Haugesund i forrige uke og den fikk ganske bra kritikker. Den kan nok være ganske så realistisk vil jeg tro dersom hele fjellpartier raser ut i fjorden. Heldigvis har geologene dette under svært så god kontroll med dataovervåking.

Mvh Torbjørn

De har vel nogen lunde kontroll, men det kommer nok til å bli enorme ødeleggelser på bygninger, kaier og vegnettet. Vi får bare håpe steinen ramler ned i mindre biter sånn litt etter litt.

Tusen takk for fin kommentar Torbjørn :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Tre flotte bilder der jeg går for v3 med en nydelig utsikt .Og en veldig fin komposisjon.

Er dette rett fra kamera m/u filter eller er de etterbehandlet ?

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Hello Alec!

Jo da, bildene er litt etterbehandlet. Alle tre på litt forskjellig måte. V1 og 2 har et filter som gjør de litt gamle. V3 har jeg hatt innom noe som heter HDR på Snapseed. Jeg prøver å ikke dra til for mye, men vet ikke om jeg lykkes? :) Tusen takk for fin kommentar Alec!

Lenke til kommentar

Flott serie der V3 blir min favoritt.

Har vel noe med vinkel, utsnitt, komp og dybde å gjøre.

Ikke umulig at parhestene Smaken og bakan melder seg på også.

Roar

Takk takk Roar! :)

Når jeg tar V3 sitter jeg på en benk på en rasteplass.  Det må være rasteplassen med en av verdens beste utsikter! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...