trygvelo Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hei sann, skal sette sammen en billig PC for en kamerat og har anbefalt AMD. Han har skjermkort (gammelt), lydkort og harddisk fra før og skal stort sett bruke den til kontorarbeid, se filmer, surfe og CD/DVD brenning. Det viktigste er ikke hastighet, men stabilitet... Det første som slo meg var at nForce2 med integrert grafikk ville gi en billig og god løsning. Ble litt usikker når jeg ser prisene på KT400/600 chipset hovedkort, er jo en del å spare. Hva anbefaler dere, og hvilken HK produsent bør vi satse på? Han skal også ha DVD brenner, dette er en av (de få) områdene innen HW jeg ikke har fulgt med på i det siste. Har fått med meg at det er flere forskjellige formater og at det er problemer med å bruke disse om hverandre. Kan dere anbefale en grei DVD brenner til en overkommelig pris som bruker den mest vanlige standarden? Takker for svar Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hva med dette: EPoX EP-8RDAE hovedkort for Socket A DDR nForce2 400/MCP, ATA133, ATX 590 kr!!!! Link: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå