DataFMT Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 God natt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 God natt! Koselig bilde. Personlig ville jeg nok kuttet i toppen helt ned midt i den grå skyen, men det er smak og behag det. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 God natt! Koselig bilde. Personlig ville jeg nok kuttet i toppen helt ned midt i den grå skyen, men det er smak og behag det. Tusen takk! Jeg er helt enig. Det ble litt mye skyer. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 God natt! Koselig bilde. Personlig ville jeg nok kuttet i toppen helt ned midt i den grå skyen, men det er smak og behag det. Tusen takk! Jeg er helt enig. Det ble litt mye skyer. Lag en variant og legg som V2 da? Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 God natt! Koselig bilde. Personlig ville jeg nok kuttet i toppen helt ned midt i den grå skyen, men det er smak og behag det. Tusen takk! Jeg er helt enig. Det ble litt mye skyer. Lag en variant og legg som V2 da? Det er nå lastet opp. Gjort bittelitt ekstraarbeide på himmelen i tillegg. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 God natt! Koselig bilde. Personlig ville jeg nok kuttet i toppen helt ned midt i den grå skyen, men det er smak og behag det. Tusen takk! Jeg er helt enig. Det ble litt mye skyer. Lag en variant og legg som V2 da? Det er nå lastet opp. Gjort bittelitt ekstraarbeide på himmelen i tillegg. Se der ja, ble bedre det, synes du ikke? 1 Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 God natt! Koselig bilde. Personlig ville jeg nok kuttet i toppen helt ned midt i den grå skyen, men det er smak og behag det. Tusen takk! Jeg er helt enig. Det ble litt mye skyer. Lag en variant og legg som V2 da? Det er nå lastet opp. Gjort bittelitt ekstraarbeide på himmelen i tillegg. Se der ja, ble bedre det, synes du ikke? Takk for tips Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Ett kjempeartig og fint motiv. V2 ble helt klart højdaren. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 Ett kjempeartig og fint motiv. V2 ble helt klart højdaren. Mvh. Rolf Tusen takk Rolf! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg