ExpensiveGameFinder Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Hei! fikk idag en gammel (men ikke slitt) gressklipper som starter og går. Planen min er da og konvertere denne til horisontal drivaksel i stedet for vertikal. Jeg vet sånn ca hvordan man gjør dette. Det jeg da trenger hjelp til er å finne resten av delene for billigst mulig penge, altså deler til resten, styring, hjul alt sånn. eller noe sånn som dette http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=63070462?? og hvordan man bygger slikt er helt ny på dette her. Beklager hvis jeg ikke utdyper meg nok, bare si fra. Og ja jeg vet at gressklipper motoren kommer til å gå til helvete, men når den sprenger/går i stykker så blir det en orrdentlig motor -Takker Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Du trenger Radiator, Cpu blokk, gpu blokk(er) d5 pumpe og res, samt nippler (komp) kjøleveske og vifter. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 ^^ Haha.... Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 ^^ Sorry ass men kjenner savnet på boble som er luft avkjølt så da blir det liftavkjølt go/cross cart xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå