Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Digg 15km er et godt stykke, det! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2017 Digg 15km er et godt stykke, det! Ja, og hvertfall når mesteparten er i skogen ! Målet i dag er å få til en joggetur. Er dausliten etter å ha hatt vikartimer med åttendeklasse i 3,5 timer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Åttendeklasse, ja. Da er det fullt forståelig Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2017 Ble rolig 7km løpetur med mamma . Hadde vondt i hodet så prøvde å holde pulsen lav, og fikk faktisk snittpuls på 80%. Det er bra til å være meg, sliter med å løpe sakte nok til å ikke bikke inn i de to siste pulssonene ellers. Gjennomsnittsfarta var 8,6 km/t så noe har nok skjedd med formen de siste to mnd! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2017 Har vært på nippet til forkjølet + fikk masse vikarjobbing denne uken, det ble vanskelig å nå treningsmålene. Har ikke turt å trene egentlig i fare for å bli sykere, for i kveld er det 30-årslaget til samboeren min og jeg MÅ være frisk . Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2017 En mil terrengsykling i dag . Merker gresspollen er i full sving... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 8,4 km løping på mølle, tester ut hvor mye av formen som er forkjølelse og gresspollenallergi.. føler meg skikkelig slapp og sjuk, spesielt tidlig og sent på dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå