Notatblokk Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Søndagsøkt 1300 meter roing Knebøy 20kg x10 30kg x5 40kg x5 50kg x5 50kg x5 50kg x5 50kg x5 50kg x5 - lenge siden sist, trodde aldri jeg skulle ha mer lyst til å trene markløft enn knebøy men . Dagen har visst kommet. Sittende roing 25kg x10 25kg x10 25kg x10 Nedtrekk 30kg x10 30kg x10 - ble bare to sett her da treningspartner sleit med en muskel og fikk vondt av øvelsen. Leg curl i maskin 30kg x10 30kg x10 30kg x10 Mageøvelse; kaste beina til partner ned mot bakken mens den som ligger på bakken holder igjen x15 x15 x15 Mageøvelse, rotasjon sittende på bakken og ta ball fra side til side x20 x20 x20 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. november 2015 Forfatter Del Skrevet 3. november 2015 Ja, her går det så det suser! Not . Styrketrening tirsdag Roing, 6-7 minutter Markløft Oppvarming opp til arbeidssett, deretter: 70kg 4x4 Veldig fornøyd med dette! Det er jo to uker (?) siden jeg trente markløft sist, så jeg tenkte det var fornuftig å holde seg på samme vekt og heller se om jeg klarte å øke repetisjoner. Det klarte jeg . Var tungt og ble litt svett inni hendene, men det gikk. Stående roing, supinert grep 40kg x6 40kg x6 40kg x6 Benkpress 20kg x10 30kg x10 35kg x5 35kg x5 35kg x5 Facepulls 12,5kg x10 12,5kg x10 12,5kg x10 + noe mageøvelsetull på slutten. Brukte veldig lang tid på markløften, hadde det hyggelig ! Målet denne uken er forresten 12 timer totalt aktivitet med trening/tur. Skal klare det! 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Supert at du er aktiv her igjen! Jeg synes du bruker mye energi på oppvarmingen i benk. kun stanga (20kg) x5 og 30 x 2 , så settene du skal ha på nå 35 ville ha vært helt supert. Den ekstra energien kan man heller legge inn i brattere progresjon ol. 2 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. november 2015 Forfatter Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Supert at du er aktiv her igjen! Jeg synes du bruker mye energi på oppvarmingen i benk. kun stanga (20kg) x5 og 30 x 2 , så settene du skal ha på nå 35 ville ha vært helt supert. Den ekstra energien kan man heller legge inn i brattere progresjon ol. Tusen takk for tips . Jeg skal gjøre det neste gang! Jeg får heller bli bedre på litt dynamisk oppvarming så jeg føler meg trygg på at skuldrene er helt klare. Kan dessverre ikke love noe video av glute bridge men, kan hende vi må ta til takke med Countryman der ;D .. Edit: ja, forresten, jogget en halvtime ute i går med lille kreket. Endret 5. november 2015 av Juliess 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Den dynamiske oppvarmingen for benk er enkel, liggende på bakken i glutebridge-posisjon , skuldrene helt bakover og helt ned ( som i benkpress) , armene i gulvet over hodet som en V ( håndflatene opp ) og kjør albuene inn til kroppen og ut igjen (som en V , ikke rett opp over hodet )langs gulvet. Gleder oss til 40kg 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Ja, det klarer jeg å se for meg . I morra tidlig skal jeg være med mushi på crossfit.. Har sett at de har fått stativ og jeg antar vi skal piskes gjennom en haug med fæle ting som feks pullups.. Døden. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Rabdomyolyse kan ta 2 min å få , er lik en uke på sykehus. For eks 90 pullups i strikk. Formye nedbrudt protein i blodet. Hva man pent takker nei til da sier seg selv. Lykke til Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Rabdomyolyse kan ta 2 min å få , er lik en uke på sykehus. For eks 90 pullups i strikk. Formye nedbrudt protein i blodet. Hva man pent takker nei til da sier seg selv. Lykke til Ja, jeg er heldigvis ikke kronisk dum! Bare ved anledning. Har vært på nok crossfit-timer tidligere til å klare å legge vekk egoet og dra frem fornuften. 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 (endret) Er på 9,5 timer hittil denne uken med aktivitet (trening + gå tur/være ute). Crossfit på lørdag: ble en ganske lang økt, men veldig bra! Brukte lang tid på oppvarming med forskjellige dynamiske øvelser med strikk. Fikk velge litt hva slags ting vi hadde lyst til å øve på, så da ble det håndstående, knebøy, pullups og hoppetau. Vi holdt vel på ca et kvarter med hver ting, og så hadde vi en teamWOD til slutt hvor vi tar to og to sammen (vi var bare fire på timen da ). Knebøyen ble tatt som 5x5 alene, med tre sekunder eksentrisk fase, to sekunders stopp i bunnen og eksplosivt opp. Føltes bra! Brukte 35kg (edit; trodde det var 40, glemte jeg ble påtvunget 15kg stang i stedet for vanlig 20 ;D ) . Endret 8. november 2015 av Juliess 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. november 2015 Forfatter Del Skrevet 10. november 2015 Fotballtrening idag, ca 75 minutter spill inne i hall. I morra er det fotballcup på skolen i forbindelse med internasjonal dag, og jentelaget er meldt på.. regner med vi skal bli bra knust av noen guttelag! haha. Kjenner at ballkontrollen er ikke som den en gang var. 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. november 2015 Forfatter Del Skrevet 12. november 2015 Cup var gøy, vi tapte såklart alle fire kampene men holdt bra stand . Vi ble ikke KNUST sånn som det andre tafatte jentelaget, de tapte sånn 10-0 og sånn, hehe.. vi spilte 0-2, 0-3, 0-4 og 0-2 . Jeg ble taklet så jeg fløy hvertfall 1,5 meter vannrett i lufta, perfekt som Supermann med armene rett ut foran meg. Ble også kneet rett i låret og leggen. Ser ut som en gammel dame som har ramla på isen, hele kroppen er seriøst mørkeblå og lilla. Skal vurdere bilde i morra når fargene er enda finere! Har også rimelig bra vondt i skuldra etter taklinga + noe greier med ankelen. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Må skaffe meg ny skjorte ser jeg Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Sliter fremdeles med høyre skulder etter den flotte fotballtaklingen, så jeg kan ikke løfte armen rett ut mer enn ca 70 grader og heller ikke rotere den. Flott! Trente litt forsiktig idag da, men hvis den fortsetter å ikke bli bedre skal jeg gå til fysioen som har fikset skulderen til moren min og høre hva han tror. Jeg kjenner hvor det er vondt, det er midt inni deltoid, litt dypt inni. Det ble en sosial og flott økt som vanlig .. kjente at skuldra ikke likte helt å bære rundt på vektplater og sånt. Romaskin 2 km Markløft Oppvarming ca fire sett 65kg x5 x5 x5 x3 x3 Stående roing 40kg x5 x5 x5 Benpress, sånn hauggammelt apparat hvor du omtrent ligger på bakken 90kg x7 x7 x7 Planken Maks hold, to ganger + litt turning rundt på noen matter, bare tull. Så var jeg dritflink og gikk hjem og rett ut på en times tur med bikkja før det ble stupmørkt. 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Fin økt God bedring med skuldra Ikke no mobiltelefon-fotografering her i gården skjønner jeg Fine greier. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2015 Fin økt God bedring med skuldra Ikke no mobiltelefon-fotografering her i gården skjønner jeg Fine greier. Takk . Ja, nå har det jo gått tre uker og den er akkurat lik, hvis jeg skal være dramatisk vil jeg si at den kanskje har blitt litt verre. Så derfor jeg lurer litt på å få en som har bedre greie på det enn meg til å si om jeg skal pushe den, eller la den være. Jeg tar bilder med mobilen også, men de blir som regel litt.....annerledes! Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Hehe...slækk Ja gjør det du. Ikke kjør Country`metoden - "kjør til det enten ryker helt eller blir bra av seg selv". Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 "Det er sikkert ingenting" ..."SNAP CITYYY" Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 Sånn, da blir det fysiotime på mandag . Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Ikke så veldig relevant, men har ikke vært i loggen din før. Nydelig hund du har 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 Ikke så veldig relevant, men har ikke vært i loggen din før. Nydelig hund du har Hehe, takk! Det er jo bare hyggelig å få komplimenter på henne . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå