DrSpawn Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Veldig bra det du har gjort, men bort med Det gule og "BonBon" klistremerket! -Bryter med "BlairWitch" designet/stilen, hva med å gjøre BW logoen litt mer bloddryppende da? Don't get me wrong! Liker det jeg ser! Audun Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Enig.. Den såg litt "snill" ut.. Hadde forresten prøvd å få vekk det gule bak døra og på undersida. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Skal en dag lakkere litt på bonbon sida, og få dekka over litt mer gult. Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 For å være helt ærlig, så ser ikke det der så veldig bra ut. Det er fullt av gule områder der det skal være svart eller hvitt, den hvite stripa som går på langs over hele kabinettet er ujevn, rotete, og til dels klint utover. Det samme gjelder for de siste to stripene på Blair Witch-logotingen. Den vertikale stripen er jo direkte skeiv. Det ser nesten ut som du har brukt tjukk maling, pensel og prøv/feil-metoden. Mitt forslag: frem med sandblåseren (eller sandpapir) og prøv en gang til. Øvelse gjør mester Lenke til kommentar
v0id Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Må si meg enig med Oracel jeg også. Det ser ikke helt bra ut. Du burde iallefall få vekk den gule lakken (pusse, pusse legge på primer og pusse), slik at den ikke vises bak. Stripene dine så heller ikke helt fine ut, virker ikke som du har brukt nok teip, slik at det kom noe "utenfor".. Men ideèn var god. Fiks den opp litt, så blir det bra. Og Orarcel, det heter ikke buldrespurv, men Tordenpip! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Fortsatt under modding alt det hvite, er tatt på øyemål, og jeg dro tapen av litt for tili. det gule skal bort etter hvert, se om jeg ikke finner simpel pensel lakk å bruke på det. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 var ikke så veldig rett de strekene på bw logoen nei *grin* *male* Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Tror jeg satser på nytt kabinett Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Fint dette! Men slutten på Blair Witch så litt rar ut. Ble ikke like jevn og fin i kantene som de to første strekene. Har du bare én vifte til den radiatoren? Hadde det ikke passet med to? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 har ikke råd til enda en vifte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå