anhaga Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Hei, Min iPhone 4 begynte å bli rimelig treig, så gjenopprettet den tilbake til fabrikkinnstillingene. Nå, etter gjenopprettingen, får jeg ikke logget inn på snapchat, selv om alt er oppdatert til siste versjon. Får meldingen: "Oops! Du bruker en versjon av Snapchat eller et operativsystem som ikke er støttet lenger. Vennligst oppdater operativsystemet på enheten din og oppdater til nyeste versjon av appen for å bruker snapchat." Vet noen hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
Mavaro Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Regner med du har prøvd å skru av og på igjen tlf? Og oppdatert siste versjon av snapchat? Lenke til kommentar
anhaga Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 Regner med du har prøvd å skru av og på igjen tlf? Og oppdatert siste versjon av snapchat? Jepp, alt er oppdatert og har prøvd restart av telefonen. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Sannsynligvis har Snapchat gjort sånn at appen ikke funker med eldre versjoner av iOs (iPhone 4 støtter kun iOs 7). Da kan det hende du har fått bruke den gamle versjonen frem til nå, men at nye enheter ikke får lov. Lenke til kommentar
Mavaro Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Sannsynligvis har Snapchat gjort sånn at appen ikke funker med eldre versjoner av iOs (iPhone 4 støtter kun iOs 7). Da kan det hende du har fått bruke den gamle versjonen frem til nå, men at nye enheter ikke får lov. Høres håpløst ut hvis det er problemet..tviler, men kan selvfølgelig hende..har jo ingen andre naturlige forklaringer jeg ihvertfall.. Lenke til kommentar
anhaga Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 Sannsynligvis har Snapchat gjort sånn at appen ikke funker med eldre versjoner av iOs (iPhone 4 støtter kun iOs 7). Da kan det hende du har fått bruke den gamle versjonen frem til nå, men at nye enheter ikke får lov. Høres håpløst ut hvis det er problemet..tviler, men kan selvfølgelig hende..har jo ingen andre naturlige forklaringer jeg ihvertfall.. Ja, var litt rart at den fungerte så lenge jeg var innlogget før jeg formaterte telefonen, men ikke nå lenger... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 du hadde sikǩert en eldre utgave av snapchat:) Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Hva med å kontakte snapchat support, kanskje de har noen løsning Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 (endret) Ser i AppStore at de kom med en ny versjon 17.08. Kanskje noe med denne, ref https://forums.oneplus.net/threads/snapchat-fials-after-latest-os-upgrade.318721/ Men skal støtte fra og med iOS 7. Vet ikke om dette er relevant http://wccftech.com/snapchat-longer-lets-jailbreakers-downgrade-app/ Endret 23. august 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
anhaga Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 Da har jeg funnet ut hva som var galt. Når jeg gjenopprettet telefonen lastet jeg inn appene på nytt ved å bruke appene som allerede lå inne i iTunes. Jeg trodde disse appene var oppdaterte, men det var de altså ikke. Slettet Snapchat og installerte det på nytt, og nå virker alt som det skal :-) Burde nok forstått at dette var problemet tidligere... Takk for alle forslag! Lenke til kommentar
Mavaro Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Fort gjort. Bra du fikk fiksa det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå