Gå til innhold

Første i Norge med Oneplus 2? :D

WytoX

Anbefalte innlegg

Hvordan kjøpte du? Og hvor mye kom det på totalt?

Kjøpte 64GB versjonen med 4GB LPDDR4 RAM, fikk invite ifra Oneplus, bestilte på siden deres og fikk den sendt til Sverige da jeg ville ha EU versjonen og ladder som passer i Norske stikkontakter. Ble 4961 SEK med alt av ekstrautstyr, express frakt ble 417 SEK (vanlig shipping var 48kr billigere). Så det ble 4544 SEK, og det ble ingen ekstra kostnader. Butikken jeg fikk den levert til skulle ha 95 SEK for å motta pakker.

Hvordan gjorde du det i praksis for å bestille telefonen til en butikk i Sverige?  Og hvordan fikk du tak i den etter det?

Tenkte å bestille oneplus 2 på open sales i dag, men er usikker på hvordan jeg skal få den shippet til Norge..

Jeg viste om et butikk rett over grensen til sverige her, fant ut at de kan motta pakker for deg, fikk adressen dit og oppga den når jeg bestilte telefonen. Når jeg ble ringt fra DHL og butikken dro jeg dit og hentet den. Bestiller du og får den sendt via jetcarrier så får du ikke støtte for 4G her i Norge da de har fjernet noen "bands" på us versjonen. 

Takk for svar!

Kan jeg spørre deg hvilken butikk dette er snakk om? Og eventuelt leveringsadresse? 

På forhånd takk :)

Butikken heter Umfors (nettside: umfors.se) står nederst på siden deres. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...