WytoX Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 Tok telefonen av lading rundt kl 8 idag, har enda 81% med strøm igjen. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Hjelper lite med større batteri dersom den bruker mye mer, og batteritiden således er kortere. Den bruker ikke mere strøm og batteritiden er ikke kort. Skaff dere telefonen før dere klager Jeg synes 1 dag, med 25-30% igjen, er kort. I tillegg viser jo tester at den bl.a. har halvparten av batteritiden til f.eks. Sony Z3 compact og Samsung S6. Hjelper lite å ha større batteri når batteritiden er mye lavere. http://www.gsmarena.com/battery-test.php3?idPhone=6902#show Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 (endret) http://www.gsmarena.com/oneplus_2-review-1287.php GSMarena sin test av telefonen. Eneste jeg kan syte litt over er at batteritiden er dårligere enn på one plus one, og også dårligere enn på andre topptelefoner (Galaxy S6, LG G4 osv). Men så er prisen da også lavere enn nevnte telefoner, så man får vel hva man betaler for Ser ikke hvorfor du sier at den har dårligere batteri tid enn galaxy s6 da Oneplus 2 har et 3300mAh batteri og galaxy s6 har 2550mAh, G4 har også mindre, den har 3000mAh Den har 3300mAh batteri, som er større enn de fleste. one plus two har 59 timers "endurance rating" som er ganske gjennomsnittlig. f.eks s6 har 73 timers "endurance rating" med et batteri på bare 2550mAh. Så ja jeg syns batteritiden er skuffende med tanke på batteristørrelse. Vedlagt er screenshot fra i dag fra min android telefon, som jeg syns har akseptabel batteritid, men skulle gjerne hatt mer likevel. Ja jeg rakker ned på telefoner med dårlig batteritid, og det kommer jeg til å forsette med til det dukker opp en telefon med god batteritid, da snakker jeg om f.eks 100 timer+ endurance rating i GSM arena sine tester. Per i dag så håper jeg at ryktene rundt Sony xperia z5 stemmer, i så fall kan denne bli en aktuell kandidat. Jeg syns det er helt feil å si at en telefon som må lades hver natt har god batteritid. Endret 26. august 2015 av OC-Freak Lenke til kommentar
KazZz0 Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Virker som en veldig spennende telefon, men det jeg lurer på er som følgende: Hvordan er dekningen og de forskjellige nettverkstilkoblingen med norske teleselskaper? Fungerer denne bra med norske operatører? Lenke til kommentar
WytoX Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Virker som en veldig spennende telefon, men det jeg lurer på er som følgende: Hvordan er dekningen og de forskjellige nettverkstilkoblingen med norske teleselskaper? Fungerer denne bra med norske operatører? Har brukt den daglig siden den 21.august og har ikke hatt noen problemer med noen operatører. Støtter alle båndene til telenor sitt nettverk iallefall. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 De aller fleste kina telefoner virker i Norge - også på 4G. Det er kun et fåtall som ikke støtter 4G 800MHz (FDD-LTE) - disse bør man styre unna. Så vidt jeg vet brukes bare 800MHz/1800MHz/2600MHz FDD-LTE til 4G i Norge - se etter dette under telefon specs. Det er dog mange kina telefoner som ikke støtter 4G frekvensene i USA, så vær obs på dette. Lenke til kommentar
KazZz0 Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Noen som har en invite til OnePlus 2 eller? Var på 80 000 men detter jo bare lenger og lenger ned på lista Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 De aller fleste kina telefoner virker i Norge - også på 4G. Det er kun et fåtall som ikke støtter 4G 800MHz (FDD-LTE) - disse bør man styre unna. Så vidt jeg vet brukes bare 800MHz/1800MHz/2600MHz FDD-LTE til 4G i Norge - se etter dette under telefon specs. Det er dog mange kina telefoner som ikke støtter 4G frekvensene i USA, så vær obs på dette. One Plus One støtter ikke 800Mhz, noe One plus two gjør Lenke til kommentar
poffer Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Testet av swedroid: "OnePlus 2 är inte den bästa telefonen på marknaden. Vi är heller inte helt bombsäkra på att OnePlus 2 är den mest prisvärda telefonen på marknaden. Den är definitivt en av de mest prisvärda telefonerna på marknaden, men vi är inte så säkra på att vi skulle välja att lägga 3 800 kronor på en OnePlus 2 (64GB/4GB) hellre än 4 500 kronor på en LG G4" Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Skal også nevnes at LG G4 allerede har vært på tilbud under 4k. Håper det blir en god "priskrig" mellom toppmodellene utover høsten Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Skal også nevnes at LG G4 allerede har vært på tilbud under 4k. Håper det blir en god "priskrig" mellom toppmodellene utover høsten Tja, spørs om det ikke er verdt å vente litt, snart kommer jo også Sony med sin Z5, toern er jo en del dyrere enn den første også. Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Takk. Har vært nr 450.000 i flere uker. Vet ikke hva som skjer.... Jeg var en stund rundt nr 16.000. Jeg fikk invite i går og bestilte med leveringsadresse i sverige (til en tidligere kollega i strømstad). Sjekket køen nå og ser jeg "er" nr 27,840 / 4,895,673. Men har som sagt fått min invite. Ikke sikker på om jeg skal beholde telefonen eller vente på nye Nexus, det vil tiden vise. Tror jo ikke det blir vanskelig å selge den om jeg går for Nexus.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Kan du lage en video der du ødelegger telefonen? Idiot Lenke til kommentar
aquah Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Kan du lage en video der du ødelegger telefonen? Idiot Hva har idioti med dette å gjøre? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Kan du lage en video der du ødelegger telefonen? Idiot Hva har idioti med dette å gjøre? Du Lenke til kommentar
Doge Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Er det FUSE support i OxygenOS? Hva mener du med FUSE support? Hvordan kjøpte du? Og hvor mye kom det på totalt? Kjøpte 64GB versjonen med 4GB LPDDR4 RAM, fikk invite ifra Oneplus, bestilte på siden deres og fikk den sendt til Sverige da jeg ville ha EU versjonen og ladder som passer i Norske stikkontakter. Ble 4961 SEK med alt av ekstrautstyr, express frakt ble 417 SEK (vanlig shipping var 48kr billigere). Så det ble 4544 SEK, og det ble ingen ekstra kostnader. Butikken jeg fikk den levert til skulle ha 95 SEK for å motta pakker. Gratulerer! Er den gjerrig på strømforbruket? Er ganske gjerrig på strømforbruket ja og den blir enda mer gjerrig når jeg får den nye OTA oppdateringen. Har OxygenOS 2.0.0 nå og venter på 2.0.1 . Laddet telefonen i natt som var og har brukt den en god del i dag, nå har jeg 54% strøm igjen på den. Hvilken butikk og hvor lå den? Lenke til kommentar
WytoX Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Er det FUSE support i OxygenOS? Hva mener du med FUSE support? Hvordan kjøpte du? Og hvor mye kom det på totalt? Kjøpte 64GB versjonen med 4GB LPDDR4 RAM, fikk invite ifra Oneplus, bestilte på siden deres og fikk den sendt til Sverige da jeg ville ha EU versjonen og ladder som passer i Norske stikkontakter. Ble 4961 SEK med alt av ekstrautstyr, express frakt ble 417 SEK (vanlig shipping var 48kr billigere). Så det ble 4544 SEK, og det ble ingen ekstra kostnader. Butikken jeg fikk den levert til skulle ha 95 SEK for å motta pakker. Gratulerer! Er den gjerrig på strømforbruket? Er ganske gjerrig på strømforbruket ja og den blir enda mer gjerrig når jeg får den nye OTA oppdateringen. Har OxygenOS 2.0.0 nå og venter på 2.0.1 . Laddet telefonen i natt som var og har brukt den en god del i dag, nå har jeg 54% strøm igjen på den. Hvilken butikk og hvor lå den? Hva mener du? Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Hvordan kjøpte du? Og hvor mye kom det på totalt? Kjøpte 64GB versjonen med 4GB LPDDR4 RAM, fikk invite ifra Oneplus, bestilte på siden deres og fikk den sendt til Sverige da jeg ville ha EU versjonen og ladder som passer i Norske stikkontakter. Ble 4961 SEK med alt av ekstrautstyr, express frakt ble 417 SEK (vanlig shipping var 48kr billigere). Så det ble 4544 SEK, og det ble ingen ekstra kostnader. Butikken jeg fikk den levert til skulle ha 95 SEK for å motta pakker. Hvordan gjorde du det i praksis for å bestille telefonen til en butikk i Sverige? Og hvordan fikk du tak i den etter det? Tenkte å bestille oneplus 2 på open sales i dag, men er usikker på hvordan jeg skal få den shippet til Norge.. Lenke til kommentar
WytoX Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Hvordan kjøpte du? Og hvor mye kom det på totalt? Kjøpte 64GB versjonen med 4GB LPDDR4 RAM, fikk invite ifra Oneplus, bestilte på siden deres og fikk den sendt til Sverige da jeg ville ha EU versjonen og ladder som passer i Norske stikkontakter. Ble 4961 SEK med alt av ekstrautstyr, express frakt ble 417 SEK (vanlig shipping var 48kr billigere). Så det ble 4544 SEK, og det ble ingen ekstra kostnader. Butikken jeg fikk den levert til skulle ha 95 SEK for å motta pakker. Hvordan gjorde du det i praksis for å bestille telefonen til en butikk i Sverige? Og hvordan fikk du tak i den etter det? Tenkte å bestille oneplus 2 på open sales i dag, men er usikker på hvordan jeg skal få den shippet til Norge.. Jeg viste om et butikk rett over grensen til sverige her, fant ut at de kan motta pakker for deg, fikk adressen dit og oppga den når jeg bestilte telefonen. Når jeg ble ringt fra DHL og butikken dro jeg dit og hentet den. Bestiller du og får den sendt via jetcarrier så får du ikke støtte for 4G her i Norge da de har fjernet noen "bands" på us versjonen. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Hvordan kjøpte du? Og hvor mye kom det på totalt? Kjøpte 64GB versjonen med 4GB LPDDR4 RAM, fikk invite ifra Oneplus, bestilte på siden deres og fikk den sendt til Sverige da jeg ville ha EU versjonen og ladder som passer i Norske stikkontakter. Ble 4961 SEK med alt av ekstrautstyr, express frakt ble 417 SEK (vanlig shipping var 48kr billigere). Så det ble 4544 SEK, og det ble ingen ekstra kostnader. Butikken jeg fikk den levert til skulle ha 95 SEK for å motta pakker. Hvordan gjorde du det i praksis for å bestille telefonen til en butikk i Sverige? Og hvordan fikk du tak i den etter det? Tenkte å bestille oneplus 2 på open sales i dag, men er usikker på hvordan jeg skal få den shippet til Norge.. Jeg viste om et butikk rett over grensen til sverige her, fant ut at de kan motta pakker for deg, fikk adressen dit og oppga den når jeg bestilte telefonen. Når jeg ble ringt fra DHL og butikken dro jeg dit og hentet den. Bestiller du og får den sendt via jetcarrier så får du ikke støtte for 4G her i Norge da de har fjernet noen "bands" på us versjonen. Takk for svar! Kan jeg spørre deg hvilken butikk dette er snakk om? Og eventuelt leveringsadresse? På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå