Gå til innhold

Byen i solnedgang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi, dette ble vakkert, Helene!

Fantastisk flott lys!

Mvh Fredrik

Men, hva i all verden er du har gjort med fargene her?

Kompen er i alle fall helt topp og likedan skarpheten.

Flott utsikt, fin by.

Mvh Torbjørn

Hehe! Mulig fargene ble helt ute av proporsjoner, jeg sitter bare med en gammel iPad mini og leker meg på Snapseed. Godt mulig den er litt utafor. :) Det er tatt like før sola detter i havet og det gir et gyldent lys over hele byen. Tusen takk for fine kommentarer begge to! :)

Lenke til kommentar

Varme farger, og i tillegg til utsikten får du med deg blomsterprakt også. Fin variant som står seg godt mot mitt bilde. Bra !

Vennlig hilsen Ragnar

Jeg turte å legge det ut bare fordi det er så veldig forskjellig fra ditt, selv om motivet forsåvidt er det samme. En vil jo gjerne gjøre ting litt annerledes enn alle andre, spesielt på sånne kjente motiver, ikke sant? ;)

Lenke til kommentar

Oi, dette ble vakkert, Helene!

Fantastisk flott lys!

Mvh Fredrik

Men, hva i all verden er du har gjort med fargene her?

Kompen er i alle fall helt topp og likedan skarpheten.

Flott utsikt, fin by.

Mvh Torbjørn

Godt og varmt ;-)

Varme farger, og i tillegg til utsikten får du med deg blomsterprakt også. Fin variant som står seg godt mot mitt bilde. Bra !

Vennlig hilsen Ragnar

Jeg har nå lagt ut den uredigerte versjonen i V2, så får dere se hva som var utgangspunktet mitt ;)

Lenke til kommentar

Vennlig hilsen Ragnar

Jeg turte å legge det ut bare fordi det er så veldig forskjellig fra ditt, selv om motivet forsåvidt er det samme. En vil jo gjerne gjøre ting litt annerledes enn alle andre, spesielt på sånne kjente motiver, ikke sant? ;)

Helt enig !

Skj

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Vakre bilder i gyldent solnedgangs lys .

Liker best panoramaversjonen v3.

Flott forgrunn med de vakre blomstene i et fint lys , og en fin utsikt ut mot byen , havet og fjellene i bakgrunnen.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Tror nok det må bli V3 her.

Vanskelig å finne noe å sette negativfingeren på her.

Kanskje tåler dette et skarphetsklikk med litt redusering med fade (uttoning).

Roar

V3 ble ikke så gærn kanskje, men mer kunne sikkert vært gjort. Jeg er ikke noen kløpper på etterarbeide akkurat. Takk for hyggelig kommentar Roar! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...