Super Shrek Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 (endret) Jeg vil vite deres favoritt tycoon-pcspillmusikk . Du sier hva spille heter også en video med sangen. Du kan også ta med andre-plassen hvis du vil. Det er lov til å velge noe som allerede har blitt valgt . Personlig liker jeg best themet i Zoo Tycoon 2: Ultimate Collection: Andre-plassen min må vel være Game Dev Tycoon: https://www.youtube.com/watch?v=Z85XssCrW1A P.S: Jeg vet ikke om dette skal være på spill-forumet eller musikk-forumet :S. Endret 22. august 2015 av Super Shrek 2 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Må si at den første falt virkelig i smak For min del må det være noe fra Rollercoaster spillene.. Lenke til kommentar
Super Shrek Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 Må si at den første falt virkelig i smak For min del må det være noe fra Rollercoaster spillene.. Hva med video? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Denne gjør meg glad: Har så ufattelig mange minner fra det spillet der. 4 Lenke til kommentar
funchenstein Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 For et sært topic! Kan det bli så mye bedre enn dette? Både spillet og musikken: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå