Pinng Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg har lenge slitt med å sende og motta mms med One Call. Jeg har en Galaxy S4.Da telefonen var ny fungerte det helt fint, men etter en stund fungerte ingenting lengre. Jeg hadde ikke gjort endringer i oppsettet, det bare sluttet å fungere av seg selv. Jeg sjekket oppsettet flere ganger og fant ut at innstillingene er helt riktige.Så etter noen måneder uten MMS-muligheter mottok jeg plutselig noen gamle MMSer og gamle MMSer ble sendt fra min telefon, midt på natta, så det var litt flaut.Dagen etter fungerte det ikke å sende MMS, men å motta går helt fint. Slik er status i dag. Jeg kan motta, men ikke sende MMS selv om oppsettet er helt riktig ifølge One Call sine nettsider.Er eneste løsning å bytte operatør? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Hva med å nullstille telefonen før du bytter operatør, eller forsøker å slå av 4G for å se om det hjelper? Alternativt prøve ett annet sim-kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå