Felix67 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Heisann, har spart en god del penger og har ikke noe å bruke penger på lenge siden jeg har spilt på PC før og tenkte å handle en ny. Har ikke skjerm eller OS. Har hørt mye bra om Witcher 3, og ærlig talt så gleder jeg meg til Fallout 4. Kommer også til å spille Battlefield 4 og Hardline og mange andre spill. Vil helst kjøre alt på det høyeste med solid FPS på 1440. Har hørt altså bra om G-sync skjermer. Burde jeg kjøpe en? Windows 8.1 eller 10? Lenke til kommentar
FelixKalle Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Heisann, har spart en god del penger og har ikke noe å bruke penger på lenge siden jeg har spilt på PC før og tenkte å handle en ny. Har ikke skjerm eller OS. Har hørt mye bra om Witcher 3, og ærlig talt så gleder jeg meg til Fallout 4. Kommer også til å spille Battlefield 4 og Hardline og mange andre spill. Vil helst kjøre alt på det høyeste med solid FPS på 1440. Har hørt altså bra om G-sync skjermer. Burde jeg kjøpe en? Windows 8.1 eller 10? https://www.komplett.no/komplett-gamer-xtreme-gtx-980ti/11049 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 G-sync skjerm anbefales sterkt Du kan jo starte med en 980Ti og 5820k, en strømforsyning på rundt 1000watt+ (Evga supernova, corsair hx/ax). Ferdigbygd, eller bygge selv (er lettere enn lego ) Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Windows 10 er full av tull enda, styr unna det hvertfall et halvår til. Tenkte jeg skulle slenge inn Win 10 selv, men ombestemte meg etter en god del tråder på forumet om irriterende småproblemer Win 7 ikke har. Win 8.1 er jeg usikker på det er en del problemer der også, men ikke like "ødeleggende" som på Win 10. Gsync er bra greier det, men du vil også ha 144Hz (fps) på en skjerm ment for spilling. Regn med å bruke ca 5.000,- på en god skjerm, det er definitivt verd pengene Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Windows 10 er full av tull enda, styr unna det hvertfall et halvår til. Tenkte jeg skulle slenge inn Win 10 selv, men ombestemte meg etter en god del tråder på forumet om irriterende småproblemer Win 7 ikke har. Win 8.1 er jeg usikker på det er en del problemer der også, men ikke like "ødeleggende" som på Win 10. Gsync er bra greier det, men du vil også ha 144Hz (fps) på en skjerm ment for spilling. Regn med å bruke ca 5.000,- på en god skjerm, det er definitivt verd pengene 5000 brukt ja, de koster vel 7000 nye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå