GroKoDilla Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Felles glede! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Et motiv som mange kjenner seg igjen i, Gro, og gledes ved. Det er i få i vår befolkning som har ligget slik, nord som sør. Husker jeg tok et liknende en gang, av ei jente og en hund, med litt høyere perspektiv, med samme nyskjerrighet på det som befant seg nede i vannet. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Dette er mer spennende en data : ) Hvis vannet er klart og man kan følge med så er det en uimotståelig opplevelse. Et godt bilde!! mvh Ibn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Er det krabbefiske? Husker jeg lå slik sammen med en gjeng andre på sørlandsferie i Lillesand. Gode minner Gro! Herlig bilde! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Artig variant, kreativ komposisjon. Honnør for et godt resultat. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 Dette er mer spennende en data : ) Hvis vannet er klart og man kan følge med så er det en uimotståelig opplevelse. Et godt bilde!! mvh Ibn Yepp! Og etter min fornuft - mye sunnere!! Utrolig forresten, hvor mange opp og nedturer de krabbene godtok ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 Et motiv som mange kjenner seg igjen i, Gro, og gledes ved. Det er i få i vår befolkning som har ligget slik, nord som sør. Husker jeg tok et liknende en gang, av ei jente og en hund, med litt høyere perspektiv, med samme nyskjerrighet på det som befant seg nede i vannet. Hyggelig å kunne skape gode assosiasjoner :-) Krabbefiske er absolutt noe ethvert menneske bør ha i bagasjen... ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 Er det krabbefiske? Husker jeg lå slik sammen med en gjeng andre på sørlandsferie i Lillesand. Gode minner Gro! Herlig bilde! Takk for tommelen! ;-) Og riktig observert, Helene! Her går det unna med krabber! :-D Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 Artig variant, kreativ komposisjon. Honnør for et godt resultat. Vennlig hilsen Ragnar Takk for det, Ragnar :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg