dreas Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Har en fil jeg VIRKELIG trenger til en oppgave. Den er i star office 6.0 format, og jeg trenger å få den konvertert til word 2000 format. Etter en liten harddisk kræsj, mistet jeg star office 6.0b, og nå er den beta'n lengre tilgjenglig fra sun. Star office kan lese denne fila og lagre den om til word 2000. Word kan ikke lese star office fila (typisk). Derfor lurer jeg på om noen som har star office 6.0b, kan hjelpe meg med å konvertere den om word 2000 format? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Vil ikke Staroffice 5.2 duge? Lenke til kommentar
dreas Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 jeg går bare ut ifra at 5.2 ikke kan lese 6.0 filer? Det er vel unaturlig at et program er fremoverkompatibelt (ihvertfall i MS verden, der det kalles grunn til å oppgradere :smile:) Lenke til kommentar
dreas Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 laster det ned nå for å sjekke (vedder på at det ikke går) Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Quote: dreas skrev (2002-02-23 14:16):laster det ned nå for å sjekke (vedder på at det ikke går) Office 2000 er framoverkompatibelt, i alle fall til XP... Men litt feil oppstår jo... Det er i alle fall anbefalt å prøve med StarOffice 5.2. :smile: Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Antar det ikke er særlig relevant å laste ned den kinesiske versjonen av Staroffice :smile:) ...og at du ikke har tid til å vente 3-4 måneder på den endelige versjonen. Fortvil ikke. Staroffice 6.0 lagrer filene i XML i motsetning til Microsofts filformater er et åpent format. Du trenger bare å gå til openoffice.org og hente den siste versjonen av OpenOffice. http://www.openoffice.org/dev_docs/source/...test_build.html Lenke til kommentar
dreas Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 YES YES YES star office 5.2 kunne ikke åpne fila, men open office 641 gjorde jobben. Det er et nydelig program forresten. Hvorfor bruke MS når slike glittrende program er bedre, gratis og lovlig (for oss som aldri kjøper software uansett) Thank U til all over :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå