Gjest medlem-169651 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 (endret) Noen som har benyttet seg av dette tilbudet og brukt det for å få ny vare? Noen som har løst problemet med at noe ikke funker riktig ved å knuse det totalt for å få nytt produkt istedet for at det blir sendt til rep? Har kjøpt brukt et produkt hvor det fulgte med trygghetsgaranti. Det funker ikke som det skal, og dessuten lurer jeg på om trygghetsgarantien følger produkt, eller om dette er bundet til personen som kjøpte det? Noen anbefalinger? Endret 22. august 2015 av medlem-169651 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Med enklere bevisst ødelegge et produkt, ikke ved form av uhell, men heller oppnå en dekning du ikke er berettiget til? Populært kalt svik jf forsikringsavtaleloven? Nei, ingen erfaring Men jeg vil tro at forumet ikke er egnet sted å spørre da det du gjør går utover andre i og med at forsikring er spleiselag, ikke en sovepute for late kunder 1 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 (endret) Noen som har løst problemet med at noe ikke funker riktig ved å knuse det totalt for å få nytt produkt istedet for at det blir sendt til rep? Det er nok flere som har gjort dette. Spørsmålet er vel heller hva man sier når man melder skaden og om man synes forsikringssvindel er greit. Interessant at TS stiller slikt spørsmål under forbrukerrett... Endret 22. august 2015 av Mr D Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg uttrykte meg nok litt feil. Men jeg hører om folk som har opplevd at et produkt som ikke virker skikkelig blir sendt til reparasjon i månedsvis istedet for at kunden som har kjøpt forsikring får nytt produkt. Fordi varen ikke er "tilstrekkelig defekt". Men om kunden hadde vært sleip og knust produktet hadde han fått nytt produkt på dagen. Skjønner ikke helt at det er logisk. Derfor spurte jeg slik at folk ikke skulle være så redd for å svare ærlig. Flytt gjerne tråden til en mer egnet gruppe. Det får ikke jeg til dessverre. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Reklamasjon på et produkt er ikke det samme som å bruke en uhellsforsikring. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Sølte Cola over en Mac. Hadde "idiot forsikring" til Elkjøp. Leverte den inn og fikk den reparert. (Nytt tastatur, hovedkort og litt annet.) tok ca 7 virkedager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå