Anzure Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 (endret) Når jeg starter CS:GO skjer dette, alt begynner å blinke bananas i noen sekunder før spillet starter. Jeg bruker egentlig 4:3 stretched (1280x1024), men jeg får visstnok blackbars når jeg ikke skal ha det. Jeg har tuklet litt med innstillingene i NVIDIA, ingenting ser ut til å løse problemet. Det gjør også en annen veldig merkelig ting, etter dette skjer er det en liten piksel som blir blå. Igår skjedde det samme, men når jeg slo på PC-en i dag var den blåe pikselen borte. Når jeg prøvde å starte CS:GO igjen kom den blåe pikselen tilbake. EDIT: Er nok bare en stuck piksel, prøver jscreenfix.com nå. Skjerm: https://www.komplett.no/product/833182/datautstyr/skjermer/skjermer/benq-24-3d-led-g-sync-xl2420g Noen NVIDIA innstillinger: https://gyazo.com/51f77cab48bcb844413b875a72bfc8b2 Video: Endret 22. august 2015 av waremanu Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Den blinkinga har skjedd hos meg og på to forskjellige skjermkort og skjermer. Er noe bugga med csgo. Den blå pixelen derimot er nok noe galt. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Skjer det samme med meg når jeg åpner cs, blir bedre hvis jeg kun har 1 skjerm tilkoblet, istedenfor 3. Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 Hovedproblemet er at jeg får blackbars når jeg ikke skal ha det. Jeg har prøvd flere innstillinger, men det ser ikke ut til å løse problemet. Jeg har også prøvd å reinstallere alle NVIDIA programmene. Noen forslag? Lenke til kommentar
WINJ3 Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 (endret) Jeg har selv det problemet med black bars, jeg har en midlertidig løsning til det blir fiksa og det er å gå på selve skjermen sine innstillinger (knappene på siden) og gå på Display Mode så full. det må du gjøre vær gang du starter cs, og om du alt+Tab så må du gjøre det på nytt. Håper dette funker Endret 23. august 2015 av WINJ3 Lenke til kommentar
WINJ3 Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Jeg har selv det problemet med black bars, jeg har en midlertidig løsning til det blir fiksa og det er å gå på selve skjermen sine innstillinger (knappene på siden) og gå på Display Mode så full. det må du gjøre vær gang du starter cs, og om du alt+Tab så må du gjøre det på nytt. Håper at dette funker Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Har du vært i Nvidia kontroll panel og satt skaleringen til full skjerm? Det skal i så fall fikse problemet Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Har du vært i Nvidia kontroll panel og satt skaleringen til full skjerm? Det skal i så fall fikse problemet Det var nøyaktig det jeg gjorde, men det er noe galt med driveren 355.60 som jeg hadde (ikke oppgrader til den driveren hvis du spiller stretched). Alt fungerte når jeg nedgraderte driveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå