Kea T Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 (endret) Jeg har utrolig masse fantasier i hodet mitt og tenkte å få de ut. Mitt første bok heter "Overleve". Jeg publiserer den på et nettsted og lurte på hva dere syns. Nye kapitler blir lagt til når de er ferdige. Ville dere lese fortsettelsen? Endret 22. august 2015 av Kea T Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Linken funker ikke så jeg kan ikke lese begynnelsen engang Lenke til kommentar
Kea T Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 (endret) Takk for info! Boka er åpen nå. For mye sikkerhet er visst ikke så bra Endret 22. august 2015 av Kea T Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Nja njo, virker helt greit, vanskelig å si enda. Problemet med spørsmålet ditt er at jeg vil selvfølgelig lese fortsettelsen når det bare er et par sider og den siste setningen er så spennende, hinter til at noe stort skal skje Kom med det du, jeg tror det kan bli en bra samling velorganiserte bokstaver det der 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå