Roar Kneppen Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Møkkabilde Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Trodde det var lavastein fra Lanzarote ... men så vare det bare møkk !!! Du er oppfinnsom hilsen Torhild Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Ser ut til at noe har vært svært nære på å trakke opp i det hele. Billedmessig: Detaljert, skarpt og med farger som passer godt sammen, og da betyr det jo ikke så mye hva vi ser på tenker jeg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Nå ser jeg at du har fått 6 kommentarer på gårsdagens bilde, ikke så værst det tatt i betraktning at sommeren endelig kom over oss og at folk sikkert har annet å bedrive tiden med enn å glo på bilder. Men skal være enig i at prosenten av de som kommenterer som faktisk har glodd på bildet, ikke er særlig stor. Men sånn er det vel stort sett for de fleste. Gleder meg til å se hvilken dritt du har til oss til i morgen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Shit happens , nå også som fotokunst. Detaljert og fargerikt , heldigvis er det ikke lukt foto. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg