Party4life Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 vet at det ikke er leger her.. men holder på å bli gal..hvorfor?: syk i 2år. -1.5 år med kraftig hjertebank.ekg forandring, hjertemuskelen min har vokst litt. -store rykninger i kroppen, i tunga,fingre,tær,nakke og ansikt. -svetter hele tiden, hovne lymfer og konstant vondt hals. -brenner/svir i kroppen -plutselig angst, plutselig sinne, plutselig gråt. -utmattet -hadde feber ofte de første 6 månedene. bilyder på hjertet. - har veldig høye streptokokk antistoff prøver -føler og er på vei til å bli en grønnsak fikk diagnosen m.e, men pokker heller, leser som disse med m.e, virker alt for intenst det jeg har. leger har gitt meg opp, virker det som. skal jeg bare ligge her og ende opp på galehus etter hvert? Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Vet ikke om angst kan utløse alle disse symptomene, men høres ut som du har et stort angstproblem. Jeg sliter selv med angst og kjenner meg igjen i mye av det du sier. Men virker som ditt problem er veldig kraftig da. Hovene lymfeknuter og vond hals kan jeg ikke tro at kommer av angst, med mindre dette er noe du innbiller deg på grunn av sykdomsangst. Men regner med at disse tingene er reelle siden du har vært hos legen. Har du tatt mye rusmidler tidligere i livet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg vil tro navnet Party4Life er årsaken her. Lenke til kommentar
Party4life Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 hahaha jepp sikkert det. nope faktisk ingen rusmidler, hovne lymfer etc står beskrevet i epikriser. så mangler ikke objektive funn. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 hahaha jepp sikkert det. nope faktisk ingen rusmidler, hovne lymfer etc står beskrevet i epikriser. så mangler ikke objektive funn. Litt enklere for oss om du kan fortelle hvilke prøver som har blitt tatt. Men i farta , har du hatt problemer med trykk i hodet eller talevansker , svimmelhet , kvalme eller noe annet lignende , kanskje spesielt om morgenen? Visuelle problemer? Hørsel? Lenke til kommentar
Kjetil Larsen Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Kanskje jeg tar helt feil, men høres ut som at du kunne hatt utbytte av å lese denne boken http://www.doctor-natasha.com/gaps-book.php Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Symptomene stemmer med utstrakt bruk av dopingmidler. Kan det stemme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå