Gå til innhold

Billige DVD-R Media

Daywalker

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til disse dvd platene som selges på komplett. 25 DVD-R til 227,- høres jo ut som musikk i mine ører, men må si jeg blir litt skeptisk til prisen. :roll:

Tenkte å skaffe meg rundt 100 DVD-R plater og har ikke tenkt å betale skjorten for dem. Noen som har noe å anbefale? Datawrite er uaktuelt da jeg har prøvd dem med meget dårlig resultat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brente 25 stk Datawrite med en pioneer jeg lånte. Husker ikke helt hvilken det var, men det var en 2x. Ødela ca 10 stk, så jeg kommer ikke til å kjøpe dem igjen.

Etter å ha lest litt rundt om kring ser jeg at That's Write ikke er så aller værst. Det eneste jeg lurer på da er om det er noe forskjell på DVD-R og DVD+R. På That's Write er DVD+R ca 400 kroner dyrere for 100 stk. Er det bedre kvalitet på DVD+R eller kommer jeg like godt ut med DVD-R? Skal hovedsakelig brenne filmer.

Lenke til kommentar

Lead data (that's vrite DVD-R) varierer stort i kvalitet akkurat som princo. I min pioneer brenner funker de heller dårlig. Princo er faktisk mye bedre. Ikke testet dem i plextoren min enda.....skal gjøre det i kveld :)

JA, DVD+R platene ER verdt 400kr mer, kommer ann på om din DVD-spiller støtter å lese DVD+R plater da ;)

Disse virker for meg helt problemfritt på 8X, og faktisk så bra på 8X at kvaliteten ikke blir merkbart bedre på 4X eller 2.4X.

Men generelt sett på DVD-R plater av typen VEEELDIG billig så lønner 2X brenning seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...