shaizemaria Skrevet 21. august 2015 Rapporter Del Skrevet 21. august 2015 Har gått til innkjøp av nye hodetelefoner til min PC som skal brukes til det meste. Gaming\Musikk\Film. Beyerdynamic DT770 pro 80ohm. Brukes i en pc med Sound Blaster X-Fi MB2 lydkort som sikkert ikke er av den beste sorten Så trenger tips til hva utstyr jeg bør kjøpe til å få optimalisert lyd og høre hvordan ekte lyd låter. Kan bruke rundt 4000,- for forsterker\dac alt ettersom hva som er lurt og kjøpe. Lenke til kommentar
shaizemaria Skrevet 23. august 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2015 Endte opp med og kjøpe en asus essence stx 2 lydkort til pc. Satser på at det gjør jobben. Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 24. august 2015 Rapporter Del Skrevet 24. august 2015 (endret) Endte opp med og kjøpe en asus essence stx 2 lydkort til pc. Satser på at det gjør jobben. Kjører samme oppsettet, bare at jeg har STX. Veldig fornøyd med lyden selv! Endret 24. august 2015 av Hakonnn Lenke til kommentar
shaizemaria Skrevet 28. august 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2015 Meget fornøyd, greit og ha saken inni pcen enn at det ligg en sak på bordet synst no jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå