mr.wolf Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 (endret) Hei Har over en periode nå spist ca 8-10 egg om dagen. Kan tenke meg at denne perioden varte fra midten av mars til begynnelsen av august. Når august begynte bestemte jeg meg for å slutte med denne frotsingen av egg. Jeg holdt ut ca en uke uten ett eneste egg. Men da kom abstinensene. Kramper i fingre,tær og ansikt. Kraftig angst. Og en surrealistisk trang til å spise egg. Disse abstinensene holdt jeg ut med i ca 4 døgn før jeg sprakk. Og da sprakk jeg virkelig. Den siste uken har jeg spist ca 15 egg om dagen og føler ikke at det strekker til en gang. Alle pengene mine går til egg og holder på å miste alt jeg eier og har. Hva skal jeg gjøre? Finnes det profesjonell hjelp for dette? Noen som har erfaring? Endret 21. august 2015 av mr.wolf Lenke til kommentar
13:18 Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 (endret) . Endret 1. desember 2015 av 13:18 1 Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 (endret) Hei Har over en periode nå spist ca 8-10 egg om dagen. Kan tenke meg at denne perioden varte fra midten av mars til begynnelsen av august. Når august begynte bestemte jeg meg for å slutte med denne frotsingen av egg. Jeg holdt ut ca en uke uten ett eneste egg. Men da kom abstinensene. Kramper i fingre,tær og ansikt. Kraftig angst. Og en surrealistisk trang til å spise egg. Disse abstinensene holdt jeg ut med i ca 4 døgn før jeg sprakk. Og da sprakk jeg virkelig. Den siste uken har jeg spist ca 15 egg om dagen og føler ikke at det strekker til en gang. Alle pengene mine går til egg og holder på å miste alt jeg eier og har. Hva skal jeg gjøre? Finnes det profesjonell hjelp for dette? Noen som har erfaring? Få deg en høne så får du annet å tenke på.Var akkurat fordi høna slapp fri at dette skjedde. Prøvde pizza, sjokolade, is også videre. Men var bare egg som funket. Endret 21. august 2015 av mr.wolf Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Jeg vil tro du har en vitaminmangel av noe slag. Ta en tur til legen og få sjekket alle vitaminer og jern. Egg har mye bredere og bedre sammensatt næring enn pizza & compani, det er derfor du hungrer etter akkurat det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Hei Har over en periode nå spist ca 8-10 egg om dagen. Kan tenke meg at denne perioden varte fra midten av mars til begynnelsen av august. Når august begynte bestemte jeg meg for å slutte med denne frotsingen av egg. Jeg holdt ut ca en uke uten ett eneste egg. Men da kom abstinensene. Kramper i fingre,tær og ansikt. Kraftig angst. Og en surrealistisk trang til å spise egg. Disse abstinensene holdt jeg ut med i ca 4 døgn før jeg sprakk. Og da sprakk jeg virkelig. Den siste uken har jeg spist ca 15 egg om dagen og føler ikke at det strekker til en gang. Alle pengene mine går til egg og holder på å miste alt jeg eier og har. Hva skal jeg gjøre? Finnes det profesjonell hjelp for dette? Noen som har erfaring? Har ikke du litt mange innlegg til å drive med slikt tull? 4 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Innlegg om utlegg til egg, knegg, knegg. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Hei Har over en periode nå spist ca 8-10 egg om dagen. Kan tenke meg at denne perioden varte fra midten av mars til begynnelsen av august. Når august begynte bestemte jeg meg for å slutte med denne frotsingen av egg. Jeg holdt ut ca en uke uten ett eneste egg. Men da kom abstinensene. Kramper i fingre,tær og ansikt. Kraftig angst. Og en surrealistisk trang til å spise egg. Disse abstinensene holdt jeg ut med i ca 4 døgn før jeg sprakk. Og da sprakk jeg virkelig. Den siste uken har jeg spist ca 15 egg om dagen og føler ikke at det strekker til en gang. Alle pengene mine går til egg og holder på å miste alt jeg eier og har. Hva skal jeg gjøre? Finnes det profesjonell hjelp for dette? Noen som har erfaring? Har ikke du litt mange innlegg til å drive med slikt tull? Hvordan tull? Burde jeg vært anonym for å være så ærlig? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Beklager for at eg egget deg opp. Vil jo si situasjonen er ganske eggsepsjonell, men virker som du håndterer hele problemet du har rimelig eggsemplarisk. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Takk for en eggte støttende kommentar. Da skal jeg ikke komme med mer eggresjon. Lenke til kommentar
13:18 Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 (endret) . Endret 1. desember 2015 av 13:18 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Ja, bytt ut med de lille påskeeggene, da tror jeg forbruket synker raskt ettersom man omtrent besvimer av to.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Mr.Wolf : Du sier at du spiser opp til 15 egg om dagen , med tanke på at en pakke med omtrent 12 egg koster 34 kroner vil man kunne si at ditt daglige konsum av egg koster deg 42.5 kr dagen / 1275kr måneden , så man kan jo ikke akkurat si at det er noe å bli ruinert av (med mindre du har et enda strammere budsjett) , men jeg antar at du var litt spøkefull med akkurat den biten og faktisk har et reelt egg problem. Det hadde selvsagt vært fint om du har kunnet påpekt eventuelt andre ting du spiser , men siden egg inneholder en mineraler , proteiner og vitaminer kan det jo selvsagt være at du har en alvorlig deficit på en eller flere av dem og at dette er hovedårsaken til problemene dine. Andre årsaker til denne typen avhengighet kan være psykisk eller noen sykdommer som gjør at man blir svært ensporet når man spiser mat. Den aller beste anbefalingen min er å ta en prat med din fastlege og sørge for å ta noen blodprøver og finne ut om du mangler noe av vitaminer / mineraler eller andre næringstoffer eller om du har behov for en form for behandling. Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Egg er svært næringsrikt. Eggehviten er rent protein, og eggeplommen er blant den mest komplette næringen vi kan spise. Ved å spise så mange egg om dagen får man stort overskudd av mange stoffer, og det kan på sikt venne kroppen til å få denne overfloden. Ved å stoppe brått får man selvsagt abstinenser, og de vil variere fra person til person. Jeg vil foreslå å spise 5 egg om dagen en periode, og så gå ned til 2 etterhvert. 2 egg om dagen dekker kroppens behov for veldig mange næringsstoffer og er noe alle burde spise. Men alt over 5 egg om dagen må regnes som uhyrlig fråtsing og slett ikke gunstig for noe som helst. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Don't feed the troll with eggs? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Don't feed the troll with eggs? Kan ikke du skifte navn til "Greggersen" for anledningen? 2 Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 5. september 2015 Forfatter Del Skrevet 5. september 2015 Var kanskje skrevet på en tullete måte. Men det er ikke tull at jeg har et veldig sug etter egg. Og melk også. Har ikke vitaminmangler. Kanskje kroppen bare er veldig glad i fett og proteiner. Takk for seriøse svar i hvert fall Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Er det virkelig mulig å bli såpass avhengig av egg? Lukter troll. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 5. september 2015 Forfatter Del Skrevet 5. september 2015 Hadde vel i hvert fall vært anonym hvis jeg var et troll. Man er vel ikke et troll fordi man prøver å skrive noe på en humoristisk måte? Ikke sikkert det var så morsomt men prøvde ikke på noe annet enn det. Og ja, jeg kan spise 4-5 egg flere ganger om dagen. Går ofte 2 liter melk også. Lenke til kommentar
lesles Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Hadde vel i hvert fall vært anonym hvis jeg var et troll. Man er vel ikke et troll fordi man prøver å skrive noe på en humoristisk måte? Ikke sikkert det var så morsomt men prøvde ikke på noe annet enn det. Og ja, jeg kan spise 4-5 egg flere ganger om dagen. Går ofte 2 liter melk også. Håper ikke du promper andre steder enn på do. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 5. september 2015 Forfatter Del Skrevet 5. september 2015 Hadde vel i hvert fall vært anonym hvis jeg var et troll. Man er vel ikke et troll fordi man prøver å skrive noe på en humoristisk måte? Ikke sikkert det var så morsomt men prøvde ikke på noe annet enn det. Og ja, jeg kan spise 4-5 egg flere ganger om dagen. Går ofte 2 liter melk også. Håper ikke du promper andre steder enn på do.Jo dessverre. Er mye illeluktende gass som skal ut, så kommer meg ikke på do hver gang :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå