Spartacus12 Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 hei. jeg har sony experia z3 prøvde å koble den til pc men det kommer finner ikke Device. hva skal jeg gjøre ? trenger å overføre bilder til pcen. hjelp Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Overføre via WiFi med AirDroid. Eller sette opp backup med Google Disk, Dropbox e.l. og synke det mot PC. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 hei. jeg har sony experia z3 prøvde å koble den til pc men det kommer finner ikke Device. hva skal jeg gjøre ? trenger å overføre bilder til pcen. hjelpForsøkt med en annen usb-kabel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Har du installert Sony PC Companion? Bør ikke være nødvendig, men det kan være at du får installert de nødvendige driverne da. Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Å bruke kabel til å overføre ting fra telefon til PC, er bare SÅÅÅÅÅÅÅ 2005 2 Lenke til kommentar
Spartacus12 Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 hvordan skal jeg overføre ellers ? åssen program skal jeg laste ned? kabelen er helt ny, hvorfor skulle jeg bruke en annen `? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Det enkleste er å bruke f.eks Google Disk, da må du ha en gmailkonto, laste ned Google Disk fra Appstore og koble den mot gmailkontoen din. Så går du inn i Galleriet for bilder på telefonen, klikker på et bilde så du får frem menyen, der kan du velge Del, så velger du Google Disk og vips så er bildet ditt lagret på Google Disk. Derfra kan du evt. hente de ned til maskinen. Alternativt så innstallerer du Sony Pc Companion og bruker kabelen, som andre har nevnt før meg her. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 (endret) hvordan skal jeg overføre ellers ? åssen program skal jeg laste ned? Les post #2 og #4. kabelen er helt ny, hvorfor skulle jeg bruke en annen `? I tilfelle det skulle være feil med kabelen. Greit å dobbeltsjekke for å eliminere en mulig feilkilde. Endret 22. august 2015 av Mr D 1 Lenke til kommentar
cirka Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Å bruke kabel til å overføre ting fra telefon til PC, er bare SÅÅÅÅÅÅÅ 2005 Du kan ikke være veldig gammel? Med et slikt svar på et relevant spørsmål. 1 Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Å bruke kabel til å overføre ting fra telefon til PC, er bare SÅÅÅÅÅÅÅ 2005 Du kan ikke være veldig gammel?Med et slikt svar på et relevant spørsmål. Du kan ikke være veldig gammel? Med et slikt svar som tyder på at du ikke skjønner ironi? 2 Lenke til kommentar
Spartacus12 Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 jeg får koblet mobilen til sony companion med wifi. men problemet er å overføre bilder. hvordan skal jeg gjøre det ?? Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 (endret) jeg får koblet mobilen til sony companion med wifi. men problemet er å overføre bilder. hvordan skal jeg gjøre det ?? Glem overføring direkte til PC'en, det er åpenbart tungvint for deg - åpne appen "Foto": https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.photos Aktiver backup om det ikke allerede er det, da vil alle bilder og film lastes opp, og du har backup for alltid. Vil du se dem på PC'n eller laste dem ned, går du bare til https://photos.google.com/så ligger alt klart. Endret 26. august 2015 av toth 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå