Hveding Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Hei. Skal bestille en t skjorte fra ebay (Beijing, China) å lurer på hvilken forskjell det er på størrelser der ?Jeg bruker Large, men tenker at large i china er mindre enn large som vi bruker i europa/norge. Noen som har et svar på dette? Redd før å bestille i L å så ende med at den er før liten. Mvh Pat. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 (endret) Det er veldig vanskelig å svare på da det kommer an på hvilket marked den er tiltenkt. Amerikanske M-L-XL er større enn i Europa, men jeg tror ikke det er veldig store forskjellen fra europeisk og kinesisk L. Bestillte fra USA (6dollarshirts) og en M derfra var ca lik en L herfra. Fant denne. Stemmer det så er amerikansk +1 størrelse fra europeisk (som jeg har erfart) og kinesisk -2/3 størrelser fra amerikansk så da ender du opp med å trenge +1/2 for å få europeiske Bestill 2 forskjellige du Pat Endret 21. august 2015 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Hehe.. Allerede bestilt Large. Klarer pent å vente, så får jeg evt bestille større om nødvendig.Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå