Gå til innhold

Fredfullt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fredfullt og nydelig!

Nydelig komp!

Meget stemningsfullt og vakkert. Flotte fargetoner. Seilebåten med bølgene fra den, ble prikken over i`en og du rakk den akkurat i rett tid :)

Mvh. Rolf

Så hyggelig at dere likte det! :) Det er jo ofte sånn med foto at man får bare den ene sjansen til å fange motivet...plutselig er det borte!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Her passer bilde og tittel sammen som hånd i hanske .

Det er berre lekkert.

Eller vakkert som jeg ville ha sagt.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Vakker stemningsrapport fra/av Moljegapet, flotte farger og dekorative skyer..liker kamerastandpunktet som får frem stripen av sjø mellom moloen og øyene i horisonten :)

Mvh Oddmund

Tusen takk Oddmund! Ja, det ble kult med den stripa, men det så jeg ikke før etterpå, jeg var mest opptatt av båten i knipseøyeblikket. Standpunktet mitt er faktisk uti gata. Jeg var i utgangspunktet på feil side av gata, jeg gikk ikke nede på kaia. Jeg måtte ut i gata for å ikke få med gjerde og alt mulig annet som forstyrret idyllen..;)

Lenke til kommentar

Dette ser flott ut med fine farger, en fin beskjæring og en god skarphet. Båten gir bildet det lille ekstra løft

Mvh Torbjørn

Båten og bølgene i kjølvannet av den var det som fanget min oppmerksomhet, uten den ville det ikke blitt noe bilde. :)

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...