Fotoskrulla Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Fredfullt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Fredfullt og nydelig! Nydelig komp! 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Meget stemningsfullt og vakkert. Flotte fargetoner. Seilebåten med bølgene fra den, ble prikken over i`en og du rakk den akkurat i rett tid Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Fredfullt og nydelig! Nydelig komp! Meget stemningsfullt og vakkert. Flotte fargetoner. Seilebåten med bølgene fra den, ble prikken over i`en og du rakk den akkurat i rett tid Mvh. Rolf Så hyggelig at dere likte det! Det er jo ofte sånn med foto at man får bare den ene sjansen til å fange motivet...plutselig er det borte! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Her passer bilde og tittel sammen som hånd i hanske . Det er berre lekkert. Eller vakkert som jeg ville ha sagt. Mvh Alec Lenke til kommentar
okjo Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Vakker stemningsrapport fra/av Moljegapet, flotte farger og dekorative skyer..liker kamerastandpunktet som får frem stripen av sjø mellom moloen og øyene i horisonten Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 Her passer bilde og tittel sammen som hånd i hanske . Det er berre lekkert. Eller vakkert som jeg ville ha sagt. Mvh Alec Tusen takk Alec! Håper du koser deg i fineværet! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 Vakker stemningsrapport fra/av Moljegapet, flotte farger og dekorative skyer..liker kamerastandpunktet som får frem stripen av sjø mellom moloen og øyene i horisonten Mvh Oddmund Tusen takk Oddmund! Ja, det ble kult med den stripa, men det så jeg ikke før etterpå, jeg var mest opptatt av båten i knipseøyeblikket. Standpunktet mitt er faktisk uti gata. Jeg var i utgangspunktet på feil side av gata, jeg gikk ikke nede på kaia. Jeg måtte ut i gata for å ikke få med gjerde og alt mulig annet som forstyrret idyllen.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Var på en tur i båt på Oslofjorden i går kveld, og kom tilbake til moloen hvor stemningen var akkurat slik du får fram i ditt bilde. Jeg behøver vel ikke fortelle at det er et flott syn. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 Var på en tur i båt på Oslofjorden i går kveld, og kom tilbake til moloen hvor stemningen var akkurat slik du får fram i ditt bilde. Jeg behøver vel ikke fortelle at det er et flott syn. Vennlig hilsen Ragnar Helt enig, dette er flott for øynene. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Dette ser flott ut med fine farger, en fin beskjæring og en god skarphet. Båten gir bildet det lille ekstra løft Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Plassering og vinkler er helt på hugget. En svært god opplevelse å se på. AT kvelden smyger seg på har sin egen sjarme. mvh ibn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 Dette ser flott ut med fine farger, en fin beskjæring og en god skarphet. Båten gir bildet det lille ekstra løft Mvh Torbjørn Båten og bølgene i kjølvannet av den var det som fanget min oppmerksomhet, uten den ville det ikke blitt noe bilde. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 Plassering og vinkler er helt på hugget. En svært god opplevelse å se på. AT kvelden smyger seg på har sin egen sjarme. mvh ibn Hei Ingvald! Veldig hyggelig at du likte bildet mitt! Når kvelden smyger seg på, blir det en egen stemning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg