b-real Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 http://uk.news.yahoo.com/031111/80/edldc.html Hvordan er det mulig at en kondom kom i suppa? Har en som jeg kjenner som jobbet på et mat-sted der de gjore slike ting med folk som klaget på maten, men ffs...det får da være grenser Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Isjameg, lurer på hva di driver med på kjøkkenet Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Æsj og fy, noen ting hører bare ikke hjemme i suppe. Like suspekt som når kebabmannen spør deg om du vil ha hvit spesialsaus og gliser.... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Æsj og fy, noen ting hører bare ikke hjemme i suppe. Like suspekt som når kebabmannen spør deg om du vil ha hvit spesialsaus og gliser.... var det ikke noen tilfeller i oslo da? kebab innhaverfyr hadde sperm oppi dressingen? usj... må ****** være grenser! :gretten: Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Var i Asker, treknaten kebab. Vet ikke om det var no ille med den sausen, men jeg sto over. Har hørt så mange andre ekle historier derfra at supergrill er min leverandør. Aspendos pizza ved liertoppen bør man heller ikke ete hos, samme kara som ble stengt ved tranby, de bøffa kjøtt som kiwi kasta fordi det var utgått på dato Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Det var i oslo og.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Æsj og fy, noen ting hører bare ikke hjemme i suppe. Like suspekt som når kebabmannen spør deg om du vil ha hvit spesialsaus og gliser.... var det ikke noen tilfeller i oslo da? kebab innhaverfyr hadde sperm oppi dressingen? usj... må ****** være grenser! :gretten: Det ble i hvertfall funnet spermrester i en kebabsaus etter en test av næringmiddeltilsynet (eller noe sånn).. "åstedet" var Dronningens Kebab (tror det var det det het) ved Stortorget i Oslo.. ps: aldri spist der selv.. og kommer nok ikke til å gjøre det heller.. Lenge Leve Vinny's Kebab ved Gunerius! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 lenge leve pølsemeny på shell!! da slipper man iallefall sæd og kondomer (ja, grisetarmene er iallefall vasket!) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 lenge leve pølsemeny på shell!!da slipper man iallefall sæd og kondomer (ja, grisetarmene er iallefall vasket!) pølsemeny du! Takke meg til baggis meny på shell! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Syns det skulle vært internasjonalt marked her snart.. Har lyst på vårrull.. edit: Jeg vet jo hvordan jeg lager det.. Bah! Stikker å kjøper ingredienser snart.. Endret 12. november 2003 av nvoetfiv Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 KAn jo bare kjøpe en slik pakke med en haug som varmes i microen. Elelr stikke på meny, de har fine vårruller. OG baguetter, reker, ahhhhhhhhhhh Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Edit: NEVERMIND Endret 12. november 2003 av Ecthelion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå