jørgen2001 Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 (endret) hei, skal kjøpe ny stang. har lurt litt på BEASTMASTER CX STC 210/240 L 3-14G, men er lit usikker på størelse. skal brukes litt til fjelfiske, men mest ørret fiske i lavlandet (småvann). Endret 21. august 2015 av jørgen2001 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 (endret) Jeg har denne stangen og er veldig fornøyd. Kunne kanskje vært enda litt mer aksjon i den, men fordelen av å velge om man vil ha litt kortere/lengre stang gjorde at jeg valgte denne. Har ikke angret på det kjøpet, og kan trygt anbefale den til fisket du skal bruke den til. Endret 21. august 2015 av archongamer Lenke til kommentar
jørgen2001 Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Jeg har denne stangen og er veldig fornøyd. Kunne kanskje vært enda litt mer aksjon i den, men fordelen av å velge om man vil ha litt kortere/lengre stang gjorde at jeg valgte denne. Har ikke angret på det kjøpet, og kan trygt anbefale den til fisket du skal bruke den til. takk for svar! er det en stang som tåler storfisken? storfisk vil si over 1,5kg Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Jeg har denne stangen og er veldig fornøyd. Kunne kanskje vært enda litt mer aksjon i den, men fordelen av å velge om man vil ha litt kortere/lengre stang gjorde at jeg valgte denne. Har ikke angret på det kjøpet, og kan trygt anbefale den til fisket du skal bruke den til. takk for svar! er det en stang som tåler storfisken? storfisk vil si over 1,5kg Lett! Du kan fint kjøre fisk på godt over det på denne stanga. 1 Lenke til kommentar
jørgen2001 Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Jeg har denne stangen og er veldig fornøyd. Kunne kanskje vært enda litt mer aksjon i den, men fordelen av å velge om man vil ha litt kortere/lengre stang gjorde at jeg valgte denne. Har ikke angret på det kjøpet, og kan trygt anbefale den til fisket du skal bruke den til. takk for svar! er det en stang som tåler storfisken? storfisk vil si over 1,5kg Lett! Du kan fint kjøre fisk på godt over det på denne stanga. hvor mange gram er det lurt å velge? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Til småvann og innlandsfiske synes jeg 3-14gr er midt i blinken. Lenke til kommentar
jørgen2001 Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Til småvann og innlandsfiske synes jeg 3-14gr er midt i blinken. hvilken lengde tror de er greiest? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 7-8 fot er gull. Du kan velge om du vil bruke den som 7 eller 8 fot da det følger med en kortere del du kan velge å bruke de gangene du har behov for en kortere stang. Lenke til kommentar
jørgen2001 Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 7-8 fot er gull. Du kan velge om du vil bruke den som 7 eller 8 fot da det følger med en kortere del du kan velge å bruke de gangene du har behov for en kortere stang. tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå