Gjest medlem-169651 Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Liker å bruke mobilen min til å ta bilder, filme og... wait for it... høre på musikk. Har fått med meg at S6 har bra kamera, både på bilder og video. Men åssen er lydkvaliteten i ørepluggutgangen? Akkurat nå har jeg en iPhone 6 som har bra kamera, men kanskje ikke like bra som S6. Men lyden i ørepluggutgangen er jeg veldig fornøyd med. Har hatt både S4 og S5 og de skuffet stort når det kom til lyd. Er det noen som klarer å være såpass seriøse, ærlige og upartisk at de kan fortelle om hvordan lydkvaliteten er. Og jeg snakker ikke om lydvolum. En gammal dassradio med en høyttaler kan være mer bråkete enn et kremanlegg, men det blir ikke BEDRE av det. Så hvordan er lydkvaliteten på en S6? Og sånn for å ha sagt det Marshall-telefonen er ikke så interessant for de som hadde tenkt å foreslå den istedet. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 (endret) S6 er den desidert beste telefonen jeg har hatt. Lydkvaliteten er bra, fint definert men spiller ikke veldig høyt på mine AKG hodetelefoner, når det er sagt så er det høyt nok til at det er plagsomt på basstunge melodier. Testet medfølgende øreplugger som faktisk ikke er helt ræva. men de sitter alt for dårlig til å være brukandes. Edit: Den låter egentlig helt praktfullt i mine ører. Endret 24. august 2015 av vidarkri Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 (endret) S6 er den desidert beste telefonen jeg har hatt. Lydkvaliteten er bra, fint definert men spiller ikke veldig høyt på mine AKG hodetelefoner, når det er sagt så er det høyt nok til at det er plagsomt på basstunge melodier. Testet medfølgende øreplugger som faktisk ikke er helt ræva. men de sitter alt for dårlig til å være brukandes. Edit: Den låter egentlig helt praktfullt i mine ører. Takk for svar! Så at S6 var på tilbud i helga som var. Unnlot å hoppe på den, men det kommer kanskje flere tilbud. Da skal jeg vurdere det. Leser en del rundt på nettet at mange er skuffet over lydkvaliteten, men så kom en oppdatering som hjalp en del, så jeg er veldig usikker på om den er for meg. Kameraet frister veldig derimot, men det er mye penger bare for litt bedre kamera. Men takk for at du tok deg tid til å svare. Venter på neste gode tilbud, så kanskje det blir kjøp. Endret 24. august 2015 av medlem-169651 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Jeg synes hele pakka er bra. Den har endel snedige løsninger jeg ikke har sett på andre telefoner som gjør multitasking utrolig mye lettere enn de jeg har hatt før. Og kameraet er bra, i godt lys som alle andre mobilkameraer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå